Dzisiaj jest 11 lip 2025, 10:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2010, 9:09 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
Witam (posiadam zippa otisa 80cmm)
Pewnego razu po przejażdżce zaparkowałem go normalnie w garażu na noc. Nad ranem gdy chciałem go odpalić nagle okazało się że nic z tego... trochę to dziwne bo nigdy wcześniej nie miałem takich problemów. Myślałem że to chwilowe, niestety nie odpalił... rozebrałem gaźnik, przedmuchałem mu wszystkie rurki, odkręciłem świece ( jest to świeca NGK), jest w bardzo dobrym stanie, iskrzy jak trzeba. Wpuściłem strzykawką trochę benzyny bezpośrednio do cylindra, założyłem świece i nic, zero. Kręci i kręci i nic. Nie wiem co się stało, bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 13:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wyreguluj rozrząd i zawory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 14:21 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
aha dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
zippek 2t czy 4t? może pierścień pękł ? odkręć tłumik i loknij na tłok może czegoś sie dowiesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 19:35 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
4t.. wszystko sprawdzałem, iskrę, pierścień, kompresje i nic. Powinien odpalić a nie pali ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 19:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zobacz te zawory i rozrząd moim zdaniem to jest powód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2010, 19:50 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
no sprawdzę, ale trochę to dziwne bo by się tak nagle bez przyczyny rozlegurowały zawory... a z rozrządem to nigdy nie miałem do czynienia... sprawdzę i napisze jak coś będę wiedział ;D dzięki za pomoc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2010, 12:36
Posty: 9
Pojazd:
Pewnie zawór ssący się przestawił dlatego nie chce odpalić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 13:03 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
a jak ustawić ten zawór z powrotem na swoje miejsce?? Jeśli wiesz to powiedz, bo nigdy nie miałem z tym do czynienia ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2010, 12:36
Posty: 9
Pojazd:
Szczelinomierz odkręcasz siedzenie, potem pokrywę od zaworów, podkładasz pod zawór, i patrzysz luz jak w ogóle nie ma albo jest za duży to są problemy ustawiasz to wszystko na 0.05 dokręcasz i powinno chodzić . aha są tam dwa zawory ssący i wydechowy obydwa na 0.05.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 14:47 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
aha. wielkie dzięki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 15:40 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Cytuj:
potem pokrywę od zaworów


Głowicę...

Cytuj:
podkładasz pod zawór, i patrzysz luz jak w ogóle nie ma albo jest za duży to są problemy ustawiasz to wszystko na 0.05 dokręcasz i powinno chodzić . aha są tam dwa zawory ssący i wydechowy obydwa na 0.05.


Jak już masz pomagać, to bardziej chronologicznie i fachowo.


Odkręcasz wszystkie zbędne plastiki, aby dostać się do głowicy, odkręcasz ją. Następnie zdejmujesz pokrywę koła zamachowego (wiatrak). Musi być one ustawione w pozycji "T".
Dopiero potem zaczynasz regulację zaworów, obydwa na 0.05 (choć czytałem, że wydechowy na 0.10, lecz kumpel regulował na 0.05 i było dobrze.)
To chyba wszystko :roll:


EDIT: W razie co znalazłem filmik - http://www.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp5F8&fmt=18


Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 15:42 przez eNtineS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2010, 15:55 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:30
Posty: 23
Lokalizacja: Smardzewice
Pojazd:
wielkie dzięki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...