Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2010, 21:58 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
Witam !
Tak jak wspomniałem w temacie...w końcu czas zabrać się za trochę zmian w jednostce...moje pierwsze pytanie -> sprężynki do sprzęgła jakiej firmy są najlepsze ? Hebo ? Stage6 ? xD natomiast drugi mój problem to -> czy kupić jakiś używany cylinder Minarelli AC np. http://allegro.pl/cylinder-minarelli-ac ... 71701.html i zostawić aktualny wał oraz dokupić Malossi Multivar'a + stożek, czy zamiast używanego cylindra kupić taki http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4b05f624b6 cylinder + jakiś wał (np. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 4b05f624b6 ) oraz oczywiście Multivar'a ? Opcja z nowym cylindrem i wałem pozbawiła by mnie całkowicie funduszy w sumie, a nie wiem, czy aż tak bardzo by się to opłacało ?
Pozdrawiam !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 22:28 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
Wario polecam Hebo NG albo Polini SC a swoja drogą to mam na sprzedaż wario hebo ng na wał 16 mm czyli taki jak jest w CPI http://moto.allegro.pl/wariator-hebo-ng ... 47536.html :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 22:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
nie polecam tego cylindra tec , niektórzy na forum zrobili 300-500km i skuter jechał 30km/h albo nie zrobili 400km i zatarli . co do wariatora to polecam mallosi multivar , sprężynki jak najbardziej Hebo (w miarę tanie i dobre) jeżeli masz wkładać 50cc a masz w dobrym stanie seryjny wał to bym go zostawił tylko wymienił łożyska :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 22:52 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
aragon, ok, więc ten cylinder odpada xD a gdyby wsadzić tam serię od Minarelli AC ? powinno być lepiej w stosunku do serii CPI (?) ;) co do sprężynek, jakie lepsze od Hebo ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 23:27 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
aragon, nie masz pojęcia to nie pisz głupot!

Cylinder Tec jest lepszej jakości i minimalnie większej mocy, niż seria, co za tym idzie trzeba wymienić dyszę! Jeśli tego nie zrobimy, to będzie się grzał i się zatrze, proste!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 9:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
wojciech28, ja bym na Twoim miejscu wstawił jaką słabszą 70 czyli np PF http://allegro.pl/cylinder-keeway-focus ... 99096.html nie sugeruj się że tam napisane jest że 10KM, jak osiągniesz 7-8 to będzie dobrze, do tego łożyska wału http://allegro.pl/lozyska-uszczelniacze ... 91834.html i jak starczy kasy to używany gaźnik 17,5mm. Za cylinder dasz 300zł, łożyska 55zł (luz C3 wystarczy spokojnie) gaźnik 120zł. I już masz sporą moc:)


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 9:54 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 12:11 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
Hmm, a gdyby przeszczepić do CPI silnik od Aeroxa 100ccm ? Jakie modyfikacje by się z tym wiązały ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 18:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
hmmm, 100 cm3 to troche za dużo,
wg. mnie 80 cm3 to max,
a jęśli już to na pewno wał wzmocniony, gaźnik 19 mm - 21mm,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 20:08 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
zawada123, chodzi mi o SWAP całego silnika z Aeroxa 100ccm xD Nie wiem jak było by jeszcze z elektryką od CPI ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 21:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
silnik od roxa 50cc pasuje tylko trzeba troszkę elektrykę przerobić , co do 100cc to nie wiem , niech wypowie się ktoś kto wie coś o tym więcej :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
No raczej musi być wymieniony zapłon od 100cc, musiałbyś pewnie trochę ramę skorygować i pewnie ciut wzmocnić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
lepiej swap aeroxa 50 cm3, bo na 100 cm3 to by ramę chyba trzeba było przerobić albo wzmocnić.




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 31 paź 2010, 9:29
Posty: 33
Pojazd:
Dobra Panowie...po dzisiejszych długich niedzielnych przemyśleniach doszedłem do dwóch opcji:
-> pierwsza opcja: (aktualnie mam silnik od CPI z wymienionym cylindrem od Minarelli 50ccm, wariatorem Malossi Multivar, sprężynkami sprzęgła Hebo, stożkiem Polini oraz wydechem Yasuni R) i czy do tego setu dodać cylinder 70ccm Stage6 (Racing ? Sport Pro ?) + wał Stage6 HPC ?
czy:
-> druga opcja: SWAP z jakiegoś 125ccm lub 150ccm, tylko, że po SWAPie nie miał bym żadnych funduszy na tuning, więc musiała by to być 100% seria.
Dodam jeszcze, że za 5 miesięcy skończę 18 lat i prawdopodobnie przesiądę się do samochodu...
Proszę o szczere odpowiedzi xD
Pozdrawiam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli za pół roku będziesz miał 18 lat to na wakacje będziesz miał już najprawdopodobnie prawo jazdy (samochód) więc nie opłaca się wkładać pieniędzy w skuter który za kilka tygodni odstawisz do garażu bo będzie zima i w przyszłym roku pojeździsz kilka miesięcy . Takie jest moje zdanie :-)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 18:04 
**

Rejestracja: 23 lip 2010, 12:26
Posty: 331
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
sami jesteście jak wzmacnianie ramy do silnika z roxa 100. żadnych przeróbek jedynie iskrownik i magneto z chińczyka czyi tak jak kolega ma z CPI i latasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Mistrzu_1991, widze że masz silnik 100 cm3,
wg. mnie to nie odpowiedzialne żeby zakładać taki silnik to chińskiej ramy w chińczyku.




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy