Dzisiaj jest 27 wrz 2024, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2010, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Witam, jak wiecie chciałem zrobić tuning skutera. No i "udało się". Kartery minarelli, cylinder hebo manston replica, wał tec racing, gaźnik 21mm dellort PHBG BS, wario hebo, sprzęgło tec, wydech stage6 replica(obecnie założyłem LV TT bo ciągnie od dołu w miarę), wszystko złożyłem itd. Włożyłem do ramy i skuter odpalił za pierwszym kopnięciem. Myślałem że w miare wyregulowałem gaźnik, pochodził sobie na obrotach w sumie z 40min (z kilkoma przerwami oczywiście), włałem mu 2,5L i pojechałem. Zrobiłem 16km z prędkością od 25 do 35km/h i pusto w baku. Czemu tak dużo pali?? Czy może to być wina zepsutego kranika, gdyż dzisiaj się okazało że w ogole nie odcina paliwa? Czy pływak nie powinien odciąć tego dopływu paliwa? dodam że mam seryjny filtr powietrza bez zwężki z wkładem stage6 DL. Dodam że robie mieszanke z olejem mobil 1:30. Świeca cała czarna jest oczywiście


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 19:28 przez sebagbw, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
sebagbw pisze:
Czy może to być wina zepsutego kranika, gdyż dzisiaj się okazało że w ogole nie odcina paliwa?

Nie, to nie wina kranika.

sebagbw pisze:
Czy pływak nie powinien odciąć tego dopływu paliwa?

Tak, pływak blokuje dopływ paliwa.

Sądzę że duży gaźnik + brak regulacji jest tego powodem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ale jak go wyregulować w ogóle? skoro wydaje się jak by ssanie w ogóle nie działało, nie odcinało paliwa. Możliwe jest to aby przez dysze 78 tyle paliwa przeleciało? bo według mnie nie bardzo... dodam że nawet na zamkniętym ssaniu jak zakręce całkiem śrubke od paliwa to nic skuter nie reaguje


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 19:31 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A iglicę jak masz ustawioną?
Może stożek by coś pomógł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
iglice mam na drugim od dołu rowku. Stożek by pomógł? ale on chyba by mi nie zmniejszył tego spalania...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Osobiście to mi na seryjnym filtrze skuter nie chciał się wkręcać z gaźnikiem 19 i 70cc.
Może spróbuj dyszę mneijszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dyszy nie mam, ale spróbuje ponawiercać filtr powietrza, w końcu będzie musiał podać tyle powietrza ile stożek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 22:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:24
Posty: 106
Lokalizacja: Chęciny
Pojazd:
Chciałes tuningu to masz spalanie a i nie dziw się , skoro siedzi w nim gaźnik 21mm ,a i jeszcze nie wyregulowany cyl robi swoje.
a spalanie nie bd poza granicami 5l lub 6,5l.




_________________

P Y T H O N pisze:
podkręć lekko kompresję.


WEJDŹ.!
http://www.piaggioforum.com.pl

WEJDŹ.!
TKKJ.NET




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ĆwIeKu, rozumiem że spalanie będzie spore ale bez przesady...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 22:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Spalanie powinno być w granicach 6 litrów no chyba że non stop oporem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 22:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
według mnie za duży gaźnik do tego setupu , przydał by się 19mm , daj mniejszą dysze i ponawiercaj filtr powietrza i spróbuj wyregulować gaźnik żeby świeca nie była czarna




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 21:45 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
kupie kranik i będe regulował ten skuter, a na początku jutro porządnie troche zmodyfikuje ssanie


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 23:11 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 11:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:24
Posty: 106
Lokalizacja: Chęciny
Pojazd:
Tak jak pisałem chciałes tuningu to masz spalanie..
Najlepiej to włóź gaźnik 17mm albo 19mm.




_________________

P Y T H O N pisze:
podkręć lekko kompresję.


WEJDŹ.!
http://www.piaggioforum.com.pl

WEJDŹ.!
TKKJ.NET




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 11:59 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
aragon pisze:
według mnie za duży gaźnik do tego setupu , przydał by się 19mm , daj mniejszą dysze i ponawiercaj gaźnik i spróbuj wyregulować gaźnik żeby świeca nie była czarna

Tego jeszcze nie było żeby nawiercać gaźnik chyba chodziło Ci o filtr powietrza.
Według mnie to winna braku regulacji gaźnika.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
no więc tak, ssanie już przerobiłem i teraz musi się zamykać szczelnie i otwierać. Filtr powietrza ponawiercałem, tzn 4 dziury wiertłem 8mm. Mam nadzieje że jutro na giełdzie w Słomczynie kupie kranik paliwa i składam i reguluje. I jeszcze jedno pytanie, mieszanka 1:30 jest odpowiednia dla manstona replici na docieranie? olej to mobil
A co do dyszy to nie będę zakładał mniejszej bo 78 jest odpowiednia dla tego cyla, jak założe mniejszą to mogę zatrzeć go. Najwyżej bardziej nawiercę filtr powietrza


Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 12:36 przez sebagbw, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Witam. Pisze aby podziękować wam za rady i sugesteje co może być przyczyna takiego spalania. Niestety nie wiem co dokładnie było powodem ponieważ za jednym zamachem zmieniłem kranik, świece, opuszczenie iglicy, przerobione ssanie i bardziej nawierciłem filtr powietrza. Dzisiaj wreszcie miałem czas zabrać się za skuter, i złożyłem to wszystko do kupy, gaźnik starałem się wyregulować najlepiej jak potrafie. I chyba się udało, świeca kawa z mlekiem. No i spalanie nie takie tragiczne. Niecałe 5L /100km. Dzięki:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy