Dzisiaj jest 14 sie 2025, 12:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr powietrza
Post: 17 lis 2010, 8:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Elo wszystkim.

Ostatnio wziąłem się za czyszczenie filtra powietrza w moim keewayu. . Wymylem wszystko elegancko. Ale dopiero dziś pokazało się coś takiego że po wyłączeniu ssania silnik nie wchodził na wysokie obroty a po zatrzymaniu chodził na minimalnie małych obrotach a przy ruchu manetką gaśnie. Gaznik próbowałem regulować ale nie idzie. Co mu jest ?? A. I czy to może być spowodowane że gąbka filtra jest za mało wilgotna??

dodam że gaznik czyścilem itd


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 11:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Gąbka filtra powinna być jak najmniej wilgotna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Falcao, no to ona jest praktycznie sucha , a przez to ze wyczyścilem , osiagi spaDLY o polowe :( a przed czyszczeniem tej cholernej gabki zapierd*lal jak rakieta ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 13:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Gaźnik wyregulowałeś?
Spróbuj podnieść iglice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 13:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
gaznik :P próbowal4em , ale nie szlo :/ zawsze regulacje zaczynalem od tego ze sróbke od miesznki wkrecalem na maks i wykrecalem 2.5 raza , i zawsze bylo git :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Po pierwsze sprawdź czy wszystko dobrze poskręcałeś i czy nie łapie lewego powietrza. Jeżeli jest OK to musisz gaźnik wyregulować bo pewnie tak był filtr zasyfiały że teraz dostał o wiele więcej powietrza. Spróbuj podnieść iglicę o ząbek czy dwa i zobacz jak chodzi.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
jedrek2206, ale wtedy mi spalanie wzrośnie ;(??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2010, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Jeśli w ogóle wzrośnie to pewnie nawet nie zauważysz. Nie wiem czy był mocno zasyfiony filtr, ale jeżeli tak to stawiałbym za dużą ilość powietrza. Przy okazji to takie regulowanie "że jak odkręcę 2,5 obrotu i jest git" to takie średnie raczej nawet jeśli skuter pozornie chodzi dobrze. Warto kierować się kolorem świecy. Sprawdź z większą dawką paliwa i zobacz jak będzie gorzej to zmniejsz.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 7:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
jedrek2206, podniosłem o ząbek wyzej. Ssanie się wyłączy . I mimo że regulowałem gaznik według tego poradnika:p z mielocha nadal jest ten sam problem. Manetka do końca i nie wchodzi na wysokie. A nawet dodam że najwyższe obroty są jak manetka jest w połowie. Próbowałem regulować tym napinaczem linki ale wtedy obroty są wysokie i nie można ich obniżyć sróbką od obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Sprawdź czy dobrze ją wsadziłeś po pierwsze. Moim zdaniem to jest przyczyna. Chyba że gdzieś grzebałeś jeszcze. Pamiętaj że trzeba te śróbki bardzo mocno przykręcic żeby powietrze nie zasysał lewego. I po co te ssanie wyłączałeś? Zrób jak było.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 11:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
gruszon18 pisze:
Próbowałem regulować tym napinaczem linki ale wtedy obroty są wysokie i nie można ich obniżyć sróbką od obrotów.


Napinaczem się nie ustawia obrotów!
Jak miałbyś możliwość, to wstaw dysze o parę jednostek większą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 11:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
grzecho142, ssanie jest automatyczne:P !!

A linka jak jest naciagnieta to i przepusTnica wyzej jest a za tym większe obroty !!.

Więc co zrobić żeby znów było ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 13:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Przepustnica się podnosi gdy wkręcamy śrubkę od obrotów. Linka do tego nie służy.

gruszon18 pisze:
Więc co zrobić żeby znów było ok

Wstaw większą dysze - zmniejsz dawkę powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Kurde przecież squt jeździł na tej dyszy tyle czasu i na tym filtrze.


Skoro po przeczyszczeniu gąbki gaznik dostaje więcej powietrza. To po podniesieniu iglicy spalanie bd porównywalne co przy poprzednim ustawieniu ??

I jak jest z ta śróbka od mieszanki. Wkręcana więcej powietrza czy wykręcana więcej ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wypowie się ktoś jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 16:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Słuchaj skoro mówisz że po wyczyszczeniu nie jest dobrze to może w końcu odpowiesz na moje pytanie a nie zabierasz się do tego od dupy strony za przeproszeniem. Spytałem czy wszystko jest dobrze po dokręcane czy nie łapie lewego powietrza. Sprawdź to bo z tego co widzę że regulacja nie pomaga to objawem jest właśnie lewe powietrze. Nie dobrze skręcony filtr czy źle założony na gaźnik. Zobacz to i dopiero bierz się za regulowanie. Wróć do ustawień z przed czyszczenia filtra i podnoś iglicę. Jak będzie źle to spróbuj w drugą stronę. Sprawa linki wygląda tak że ma być napięta ale nie ma być podniesiona przepustnica. Na manetce musisz mieć trochę luzu. Wolne obroty regulujesz śrubką przy gaźniku a nie napięciem linki.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 16:09 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 16:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Po pierwsze gąbkę się nawilża olejem.
Po drugie najlepiej regulować gaźnik po takich czynnościach.
Śrubka od mieszanki jak ją wykręcamy to zwiększamy ilość benzyny w stosunku do powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Lewego powietrza nie łapię. Zdjąłem filtr i zatkalem ręką gaznik to silnik zgasł. Problem jest tylko w tym że silnik nie wchodzi nanajwyższe obroty. Skręcić skręcilem. Wszystko ok. Gąbka jest namoczona. Problem to tylko to że nie ma najwyższych obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 16:40 
*

Rejestracja: 18 lis 2010, 16:48
Posty: 33
Pojazd:
srubka regulacji mieszanki pierw o 1/4 obrotu w prawo pojezdzi troche ocen czy jest lepiej czy gorzej jezeli nie to powroc do poprzedniego ustawienia srubki i o 1/4 obrotu w lewo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 10:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To nic nie dało. Nadal nie chce wejść na max obroty . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy