Dzisiaj jest 20 cze 2025, 21:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki cylek
Post: 19 gru 2010, 19:36 
*

Rejestracja: 22 wrz 2010, 14:06
Posty: 83
Pojazd:
Witam chodzi mi o te dwa cylindry który jest lepszy chodzi mi o:
-wytrzmałość
-na ktorym lepsze osiagi
-i w ogóle takie tam opinie
i czy do Cylindra Motoforce Sport 70cc bede musial zmieniac wal i uszczelniacze
skuter to keeway hurricane.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:27 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Wytrzymałość większą będzie miał Motoforce Sport ponieważ jest to cylinder żeliwny łożyska powinno się zmienić jeżeli masz dużo już przejechane uszczelniacze to groszowe sprawy najlepiej napisz czy posiadasz już jakieś części czy dopiero cylinder będzie tą pierwsza.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 22 wrz 2010, 14:06
Posty: 83
Pojazd:
Tuning dopiero zaczynam na wiosne ale juz chce powoli kupowac i mysle nad tymi cylindrami jakis gaznik 17,5 ,wario,sprzeglo itp.skuter ma przejechane jakies 3 tys i nie chce wymieniac walu ani lozysk i nie wiem czy sie nie rozwala.
Jaki ty byś cylinder kupował jak byś te dwa mial na oku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 20:56 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Z tych dwóch to Motoforce Sport jak się zatrze to zawsze można zrobić szlifa a pod Arisal'a wypadało by zmienić już łożyska z wałem a Ty nie chcesz więc wybieraj tego Motoforce.
Dobrym wyborem jest też Malossi Sport 70cc, Polini Sport 70cc ,Stage6 Streetrace.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:31 
*

Rejestracja: 22 wrz 2010, 14:06
Posty: 83
Pojazd:
To jednak wezme tego motoforce nic sie nie powinno stac jak zmienie tylko cylek i jakis gaznik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 21:57 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Raczej nic się nie stanie bo masz mało przejechane najlepiej zmienić gaźnik i wydech.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo


Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 21:58 przez marcin9440, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
przy 3k ja bym wkładał airsala i później zmienił wał i łożyska za pare tyś km. Wytrzymalszy jest cylinder aluminiowy, bo jest pokrywty warstwą bardzo twardego niclasu. W porównaniu z cylem żeliwnym dużo wytrzymalszy. Na airsalu będziesz miał lepsze osiągi tylko jest taki minus - zdarzają się trefne i zacierają. A takiego nie zeszlifujesz. Motoforce bym napewno nie brał, nie przekonuje mnie ta marka. Jeśli żeliwo to jak kolega wyżej zdecydowanie stage6 streetrace. A druga sprawa jest taka że jeśli nie masz zmienionego wydechu to bez sensu wkładać cylinder, przegrzejesz go po chwili na tym wydechu z katalizatorem co baaaardzo podnosi temperature.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy