Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2009, 6:51 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 11:30
Posty: 10
Lokalizacja: Twardogóra
Pojazd:
Witam! Jestem posiadaczem CPI Hussar'a z 2000 roku, leci 65 km/h i jak go kupowalem to powiedziano mi, że została ściagnięta tylko jedna blokoda. Chciałem ściągnać pozostale ale mechanik powiedział, że więcej nie ma blokad, bo tylko w 4-suwach jest w elektyrce, na wariatorze itp. Może ktoś z Was ma taki sam model i wie jak u niego z blokadami? Ord razu mówie, że w google szukalem i sa różne wersje ale wole się tutaj zapytać :D




_________________

CPI Hussar, 2000 rok, 18000 km przebieg, 65km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 8:58 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
macieks18, On niestety więcej nie pojedzie;/ Jak chcesz lepszych osiągów to rób swap minarelli/PG Ale czy się opłaca;/ Jeśli chcesz żeby jechał szybciej to rób swap a jeśli ci to wystarcza to nie i zostaw jak jest. Ale pamiętaj nie bież się za tuning takiego silnika wpakujesz kasy a efekty będą marne;/




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 9:00 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 11:30
Posty: 10
Lokalizacja: Twardogóra
Pojazd:
Swap? Sorry, od niedawna jestem na forum i ogólnie w temacie tuningu :wink:




_________________

CPI Hussar, 2000 rok, 18000 km przebieg, 65km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 9:33 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Czyli przełożenie silnika z czegoś lepszego chłodzonego cieczą np. Aerox,f-12, czy też Sr lub P/G ( Piaggio/gilera)
Do kosztów silnika dochodzą koszty chłodnicy przewodów i czujnika temp.




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 9:42 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 11:30
Posty: 10
Lokalizacja: Twardogóra
Pojazd:
O kurde... Nie no ja chcialem tak kupic wariator, rolki itp. ale nie caly silnik... A bez wymiany silnika jakby kupił wlaśnie wariator, rolki, spręzyny i pasek polini to ile by szedł? :P




_________________

CPI Hussar, 2000 rok, 18000 km przebieg, 65km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 9:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Koło 70-72 km\h. Niestety taka prawda. Na początek tuningu nie kupuj wariatora, kup wydech, to podstawa. Zyskasz na pewno na przyspieszeniu i na v maxie. Od razu mówię że ciężko ocenić jaka będzie prędkość po zmianie, to sprawa indywidualna. Z tego silnika co masz aktualnie niestety rakiety nie zrobisz, najlepiej robić tak jak mówią koledzy, zmianę silnika jeśli chcesz poczuć znaczną różnice i podnieść osiągi. Póki co kup wydech.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 21:01 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 11:30
Posty: 10
Lokalizacja: Twardogóra
Pojazd:
Ale on od 20 km/h do 60 km/h no przyspiesza jak nie wiem... Dobre ma przyspieszenie bardzo... :D




_________________

CPI Hussar, 2000 rok, 18000 km przebieg, 65km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 23:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
damian1322 pisze:
macieks18, On niestety więcej nie pojedzie;/ Jak chcesz lepszych osiągów to rób swap minarelli/PG Ale czy się opłaca;/ Jeśli chcesz żeby jechał szybciej to rób swap a jeśli ci to wystarcza to nie i zostaw jak jest. Ale pamiętaj nie bież się za tuning takiego silnika wpakujesz kasy a efekty będą marne;/


Nie każdy ma kasę żeby robić odrazu swap...
Poza tym można wyciągnąć z tego silnika i to dużo :mrgreen:
Mi też mówili że "Nie tuninguj tego silnika bo będziesz żałował" a ja na upartego zakupiłem wydech i wariator i teraz popylam sobie 80-85km\h więc macieks18 kup sobie wydech wariator i reguluj :mrgreen:


freeshoot2 co do sprzęgła to Hebo R jest przeznaczone do skuterów powyżej 10km więc kup sobie Hebo N




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy