Dzisiaj jest 24 wrz 2025, 13:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Otóż tak, ,mam parę pytań odnośnie benelki:

1. Czy jest blokowany króciec ssący?
2. Czy odblokowany króciec może poprawić chłodzenie?
3. Na zimnym silniku lepiej ciągnie, inaczej w ogóle przyśpiesza, może to być spowodowane miękką sprężyną centralną?
4. Czy po zastosowaniu twist control sprężyna będzie tak jakby twardsza?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 23:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
1.Nie
2.Nie
3. Tak. Ale np na zimnym jest ssanie włączone więc może to być przez to, że jedną z blokad jest mniejsza dysza :) Ja do swojego dałem dysze 60 przy serii i ładnie latał :)
4.Są różne opinie na ten temat :D Ja osobiście kupiłbym Hebo 60% i masz tą samą cene co twist control:)




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2011, 6:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 17:44
Posty: 15
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
aha dzięki, myślałem że może być zablokowany bo jest tam jedna śruba taka której odkręcić nie można, płaska jakaś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy