Dzisiaj jest 30 lip 2025, 16:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 mar 2011, 20:32 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Mam problem z Keewayem. Otóż mam założonego zx-a + regulacja (3,5g, docisk niebieski Hebo, sprężynki niebieskie Hebo). Gdy skuter jest zimny, rwie bardzo łanie, mieli kołem, ale nie o to teraz chodzi. Niezależnie czy postoi dzień czy tydzień, zawsze pali od 1 kopa. Natomiast gdy się nagrzeje jest bardzo zamulony, nie wkręca się już tak na obroty, ale największym problemem jest odpalanie na ciepłym silniku. Mogę kopać, wkręci się na max 1200rpm i od razu gaśnie i tak z 5 razy, aż w końcu "załapie", czuć, że po prostu nie ma siły...
Co może być przyczyną tego problemu? Czy to możliwe żeby tłok puchnął, czy w ogóle miałoby to jakiś wpływ na odpalanie?
Dodam jeszcze że przekładnia bardzo się grzeje, gaźnik w miarę wyregulowany, świeca ok., ale bardzo wolno schodzi z obrotów, zwężka w filtrze jest, dysza nie pamiętam jaka( ale nie chcę teraz ściągać gaźnika, by sprawdzić :P ), przy czym pali około 5l ;/

Ps. Przebieg jakieś 7100




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Hmm.
Robiłeś mu szlif lub co kol wiek innego np zmiana cylindra lub tłoka, pierścieni?
Może wystarczy mu wyczyścić filtr powietrza?
Jakiego oleju używasz do mieszanki?
Czy przed modyfikacjami działo się coś takiego wcześniej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 7:46 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Z cylkiem od nowości nic nie było robione.
Filtr zmieniony na Polini jakieś 800km temu, jak znajdę chwilę czasu to od razu go wyczyszczę.
Olej Mobil extra 2t
Szczerze mówiąc najlepiej szedł na totalnej serii +5g, nie było żadnych problemów, mało palił i wszystko było ok, teraz jedynie polepszyło się przyspieszenie i elastyczność.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
To może sprawdź jaką masz kompresje :wink:
Bo takie są przyczyny słabej kompresji czyli ze skuter ciężko pali ciepły i ma mniej siły.

Moim zdaniem sportowe wydechy przyczyniają się do szybszego zużywania się pierścieni.
Jeśli to jest LC to postępuje to wolniej a jeśli to jest AC to szybciej.
Wiem na swoim przykładzie. Miałem "słaby" wydech giannelli i na 2 cylindrach seryjnych i jednym sporcie Airsalu 50 szybko pierścienie się ścierały. Cylindry AC.
Na seryjnym wydechu dało się więcej km zrobić :)
Może to tak jest jak pisze albo trafiały mi się badziewnie tłoki i pierścienie.
Jeśli źle pisze, lub nie mam racji niech mnie ktoś poprawi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 11:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
ja miałem tak samo gdy założyłem sportowy tłumik i wario . Zaczoł ciężko odpalać . Wszystko niby było dobrze wyregulowane. Lecz jak jeszcze podregulowałem gaznik pali elegancko . Większe spalanie masz bo obroty większe niż na seri . Ja z pro replica mam rolki 5g na seryjnym wariu i mi ładnie chodzi te 3,5 to za lekkie na moje oko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 19:15 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ok, dzięki, wśród tygodnia podrzucę go do mechanika na zmierzenie kompresji.
Co do rolek, to faktycznie kręci bardzo duże obroty (zaraz po odpaleniu podczas przyspieszania praktycznie cały czas kręci 8000-8500obr), przez co zwiększa się spalanie, ale za to za zimnym ma bdb odejście :) W weekend zabiorę się za czyszczenie filtra, zmianę oleju itp, zmienię pasek + wario Hebo i dam znać czy coś się zmieniło :)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy