Dzisiaj jest 23 lip 2025, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: O co chodzi
Post: 05 kwie 2011, 23:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Witam mam problem z moim Matrixem. Napisze od początku co i jak , Niedawno pożyczylem kumplowi skuter, pojechal na stacje nie nalal oleju( robie mieszanke) zatankowal 2l do zbiornika i wracajac do domu zatarl cylinder(Airsal sport 50cc) rozebralem silnik poniewaz w tłoku wypalilo dziure (średnica okolo 3cm) zalatwilem inny cylek tm razem seryjny od keewaya ktory byl na chodzie zalozylem nowe pierscienie zlozylem cala reszte (osłona cylindra troce stopiona po zatarciu) wyjechalem z domu do szkoly (6km w jedna strone)
do szkoly 30km/h dojechalem bez najmniejszego problemu. Z powrotem do domu bylo juz gorzej p przejechaniu 3km zatrzymalem sie u kumpla na fajce, odpalilem skuter i pojechalem do domu, p przejechaniu 1km silnik stanął tak jak by znowu sie zatarł (dodam ze po wymianie cylindra na rozgrzanym silniku jest bardzo slaby co wczesniej nie wystepowalo) po 2 min wszystko zowu ok dojchalem do domu wjąlem cylinder okazal sie ze pierscienie lekko przytarte tlok tez troszke cylinder ok (minimalne przebarwienie) wymienilem pierscienie na nowe przejechalem sie kawalek (jakies 3km) i znów to samo. i tu moje pytanie czy przyczyna moze byc ta stopiona osłona ?? Robie mieszanke 1:30 cylinder składam na olej lozyska walu odpreżyłem, po zatarciu wymienilem
wał na Top Racing STD- Nowy
łozyska NTN z luzem c3- Nowe
Oryginalny cylinder od keewaya - używka
Simeringi- nowe

Juz naprawde nie wiem co moze byc z nim nie tak . Prosze o szybka pomoc w sobote zlot w poznaniu mam jakies 45km do przejechania.

Jesli nie ten dzial to przepraszam, z gory dziekuje za odp
Pozdrawiam




_________________

Cylinder-Airsal sport 50cm3
Tłok-TNT
Wał- Top Racing STD
Łożyska Wału- NTN
Wydech-Leovince TT
Wariator-Malossi Multivar
Sprzęgło-Top Racing
Docisk-Top Racing +22%
Rolki 7g
Spreżynki Hebo czerwone
Filtr- RMS
Dysza-0,75mm

V-max= 103km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 2:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak bardzo stopiona ?
Jesli jest dobry obieg powietrza to powinno byc okej.
Może gdzies wyskoczyla nieszczelność lub nie wyregulowales gaznika




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Jeśli mocno stopiona to musisz wymienić.
Dobrze jest też mieć chwytak powietrza lepsze chłodzenie będzie.

No i kolego do tego oryginalnego cylka musisz kupić nowy tłok z pierścieniami bo stary ci już zawsze będzie puchł.
Wystarczy najtańszy tłok na allegro.

DOCIERANIE:
0 do 50km - 25km/h
50 do 100km - 30km/h
100 do 200km - 35km/h
200 do 300km - (350km) 40km/h

Najlepiej na czas dotarcia włóż cięższe rolki żeby miał mniejsze obroty.

MIESZANKA:

- pierwszy bak 1:35
- kolejne do końca docierania 1:40

PS: o zlocie lepiej zapomnij musisz dotrzeć cylek :mrgreen:
PS2: pomyśl sobie o jakiejś 70cc np malossi 70cc :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy