Dzisiaj jest 18 paź 2024, 9:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swap na p/g
Post: 29 mar 2011, 16:22 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
Witam, mam pytanie bo posiadam Barton Huragan 4t czyli chiński 4t xD Chciał bym mu robić swap na p/g bo podobno pasuje bez przerabiania i tu nie wiem na 100% (Niżej są zdjęcia mocowania silnika z mojego skutera ) i tu moje pytanie czy by podszedł silnik z P/G bez przerabiania mocowań i czy z każdego modelu P/G czy tylko nie które ?'

http://www.wgraj.org/zdjecie/11745
http://www.wgraj.org/zdjecie/11746


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Z tego co wiem musisz kupić silnik i " subframe " do tego i wejdzie bez przeróbki . potem zabawa zaczyna sie przy elektryce




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 19:44 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
a to subframe to od P/G kupić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Mocowanie pasuje tylko trzeba zmienić wahacz... nie trzeba nic spawać tylko jest on przykręcany... i pamiętaj jeszcze że z elektryką trzeba kombinować...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
z elektryka nie ma problemu łączysz 4 kable z silnika z kablami od 4t podpinasz cewkomodol i jedziesz jeśli chcesz mam schemat




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:11 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
Chodzi o to (na zdjęciu zaznaczyłem) ?? I to by musiało byc od piaggio ?
http://www.wgraj.org/zdjecie/11759
No możesz dać ten schemat :)


Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 20:13 przez step, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
http://allegro.pl/piaggio-typhoon-wahac ... 43630.html o takie coś... to co zaznaczyłeś na zdjęciu to właśnie wahacz... tylko nie zaznaczyłeś całego...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2011, 20:27 
*

Rejestracja: 03 cze 2010, 13:57
Posty: 42
Pojazd:
Ok czyli kupuje ten wahacz od P/g i silnik. A jak jest z ta elektryka bo jedni mówi że trzeba kupić całą wiązkę od P/g a jedni ze ta od chińczyka pasuje jak to jest ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Pasuje ta od chiniola kupujesz tylko cewkomodół reszte łączysz z elektryką 4t. Silnik odpali ci nawet bez połączenia tego ale nie będziesz miał świateł itp. do odpalenia wystarczy sam Cewnomodół




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy