Dzisiaj jest 17 paź 2024, 18:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2011, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Witam!

Mam taką prosbę jeżeli ktoś możę podać topic odnośnie wymiany cylindra bo po rza pierwszy zabiearm się za 4T. I nie za bardzo rientuję się w temacie jak ściągnąć ten łańcuszek rozrządu :| .

Jeżeli ktoś moze to proszę o krótka inforamcję oraz wprowadzenie w temat.

Z góry dzięki :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 15:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Na cylindrze masz takie wystajace cos ono jest na 2 śrubki a na samej górze jest jeszcze jedna musisz odkrecic te 2 na bokach i wtedy ci sie lancuszek zluzuje




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wcześniej z tego co wiem chłopaczek miał założony cylinder 60ccm nie wiem czy jest coś takiego ale ok :mrgreen: .

Przywiózł mi go i mówi ze zmienił cylinder na 50ccm. Nie dość żę tak mułowaty :roll: , stozek założony to do tego piszczy - kwiczy z okolic wentyaltora/magneta. Nie wiem czy łożyska poszły czy coś innego? Jak sądzicie?

Jutro wezmę się za robieranie tego :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A więc sprzwadziłem cały napęd nie tam nie jest źle. Natomiast kwiczy z okolic wariatora i od razu po drugiej stornie jak magneto. Wnioskuję że faktycznie łożyska padają... Powiedźcie mi dużo roboty z tym 4T? :lol:

A tak na marginesie ten Barton to na prawdę parch bo mieć takiego muła na starcie... :roll: i ogólnie to w ogóle dobrze że chce jechać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Runner1993 pisze:
A więc sprzwadziłem cały napęd nie tam nie jest źle. Natomiast kwiczy z okolic wariatora i od razu po drugiej stornie jak magneto. Wnioskuję że faktycznie łożyska padają... Powiedźcie mi dużo roboty z tym 4T? :lol:

A tak na marginesie ten Barton to na prawdę parch bo mieć takiego muła na starcie... :roll: i ogólnie to w ogóle dobrze że chce jechać...


może wystarczy sam wariator wymienić i nie będzie piszczeć? Ile przebiegu to już ma ?




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Z licznika wskazuje jakieś 6.5k :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy