Dzisiaj jest 03 sie 2025, 3:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kompresja
Post: 22 kwie 2011, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
Jakie są objawy słabej kompresji ????




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Skuter bardzo zwalnia pod górki nawet małe - we dwóch nie ma siły jechać jest wolny i słaby




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
To co koolega wyżej wymienił i problemy z odpalaniem :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Skuter jest bardzo słaby nie ma siły jechać




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
Oj to czeka mnie wymiana ehh :/




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
a to wymień sam tłok z pierścieniami + nowe uszczelki - wydatek około 50zł
I nie JEZDZIJ !! bo jak pierścień ci strzeli to zarysuje cylinder a wtedy dupa..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
DJPIECZYWO, w nastepnym tygodniu sciagne cylek i zobacze co i jak :) ale zastanawiam się na Cylkiem Tec Hq :D




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 13:00 przez vegetto, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
vegetto, jaki masz przebieg na tym cylindrze?




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
7500




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
ale jak by nie był porysowany cylek to opłaca sie kupić sam tłok plus uszczelniacze itp ???




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 22:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
vegetto pisze:
ale jak by nie był porysowany cylek to opłaca sie kupić sam tłok plus uszczelniacze itp ???


Tak,ale kup dobry tłok..Ale po co uszczelniacze?Jak już to uszczelki;)

DJPIECZYWO pisze:
a to wymień sam tłok z pierścieniami + nowe uszczelki - wydatek około 50zł
.


50zł tak? Żeby zmieścić się z tym w 50zł to musiał by kupić Chiński tłok za 25zł,na którego dobrze nie zdąży dotrzeć;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 23:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
DrivterGSI1, a jaki tłok polecasz ???




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 0:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
Może ten ??? http://allegro.pl/tlok-40-00-minarelli- ... 80900.html




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 0:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 14:56
Posty: 140
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Nie kupuj tego tłoku... Nie warto. Kup jakiś porządny za hmm, 50zł minimum... np. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ec291563db
ten co podałeś w linku to china, zaraz Ci będzie puchł.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 8:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
a Łożysko korbowodu też należy wymienić ???




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 8:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
jak nie ma luzów to nie ma potrzeby

a co do tłoka to ja kupiłem za 20zł do Yaroxa i przejechałem na tłoku za 20zł 8000tys i jakoś nie miałem problemów :D - później Yaroxa sprzedałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 8:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
DJPIECZYWO, a jak sprawdzić ze nie ma luzu ??? :D bo dzisiaj wyciagam silnik z ramy i sprawdzam cylek :D
a jeszcze przy okzaji chcialem sprawdzic zawór membranowy ale niema jak tam sie dostac bo jest jedna śrubka która niemożna chwycić :/


Edytuj posty/Mayday




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 13:00 przez vegetto, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
łapiesz za same łożysko igiełkowe i ruszasz nim góra dół jak ciasno siedzi nie jest luźne to jest ok

Cytuj:
a jeszcze przy okzaji chcialem sprawdzic zawór membranowy ale niema jak tam sie dostac bo jest jedna śrubka która niemożna chwycić
- to znaczy ?? nie możesz odkręcić czy jak ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 11:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Masz tam 3 małe śrubki imbusowe




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 12:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
no dokładnie odkręcasz te 3 śrubki ściągasz tą gumę (króciec) i masz membranki na wierzchu

Ale pocieszę cię ja kupiłem Yaroxa z przebiegiem 6tys a sprzedałem z przebiegiem 24tys i ani razu nie ściągałem króćca i nie zaglądałem do membranek :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy