Dzisiaj jest 08 sie 2025, 14:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2011, 19:09 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Jaka powinna być mieszanka na dotarciu cylka (s6 Streetrace)? Dozownik zostawiam, chcę jedynie dolewać do baku, tylko właśnie- ile oleju na litr?
Mam w dozowniku jakieś 700ml Mobila półsyntetyka, gdy on się będzie kończyć spokojnie mogę dolać tam Mobila Racing 2t (syntetyk)? Słyszałem, że właśnie na oleju półsyntetycznym najlepiej jest docierać.
Czy na czas docierania przestawić cały napęd na seryjny? Obecnie mam rolki 3,5g, docisk niebieski Hebo, sprężynki niebieskie i kręci bardzo wysokie obroty.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
ta zmień na cięższe rolki aby takich obrotów wysokich nie miał

Manual radzi na dotarcie mieszanka 1:33
ale ty masz dozownik to jak masz bak 5L i na bak dolejesz 50ml oleju to będzie okej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja ci radze wywalic dozownik i nalewac samemu. Mi sie cylek przez dozownik zatarl. A mieszanke 1:35-1:40 i rozgrzac przed jazda i nie jezdzic na full manetce.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 20:26 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Dzięki. Już też mi kilka osób radziło, aby wywalić dozownik, ale jakoś nie chce mi się zawsze robić samemu mieszanki, choć właściwie i tak dolewając zawsze trochę do baku wychodzi praktycznie na to samo... Ewentualnie gdybym jednak się zdecydował na wywalenie, to trzeba usunąć tylko dozownik i pompke? Wejście na olej w gaźniku czymś zaślepić?
A po dotarciu jaka powinno być mieszanka? Do 70cc chyba powinna być bogatsza w olej niż 1:50
Jak na razie zmienię same rolki, bo nie mam dostępu do pneumata aby zdjąć sprzęgło.

I jeszcze jedno, głupie pytanie, ale muszę wiedzieć :D Mam ten filtr paliwa: LINK Czy będzie on normalnie przepuszczał olej? Czy potrzebuję jakiegoś z metalową siateczką w środku?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Normalnie olej się rozcięczy z bęzyną i nie bd prawie widoczny.. Radzę ci wywyalić ten dozownik i pompkę. A wejscia od oleju itp.. zaślepić.. :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 23:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 12:27
Posty: 34
Pojazd:
Ludzie , mieszanke 1 : 35 to tak jakby wam mama na talerz polewała 500 ml tłuszczu i kazała jeść z 0,5kg ziemniaków. 1:50 to tłusto ,i wystarczająco. na 1:35 - 1:40 to będzie kopcił. A to też nie zdrowe robić tak gęstą mieszankę - nagar , spalanie. W końcu to tylko dodatek do benzyny, a nie pół na pół.

Edit : mam taki sam filterek i spoko , mozesz jeździć na mieszance nic takiego się nie dzieje ze nie przepuszcza oleju.




_________________

Na innym forum pisze:
Polonez może być. Napęd na przód, a nie na tył jak przy maluszku.


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 23:43 przez Pyniek_1337, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 17:31 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Dobra, bez kłótni :D Od kilku osób słyszałem już aby na dotarcie robić mieszankę około 1:35 i tak najprawdopodobniej będę robił. Wg. miarki oleju S6 wszystko idealnie wychodzi, także nie ma problemu.
Teraz jeszcze jedno pytanie - chciałbym wziąć taki termometr LINK , nada się? Tą sondę wystarczy że przykleję silikonem do żeberek cylindra silikonem i powinno w miarę dokładnie pokazywać? Czy trzeba by wykonać adapter czujnika temperatury, wg artykułu z forum?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 17:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak do zeberek i powinno pokazywac ok.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 19:22 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ok, w takim razie zamawiam :)
Tylko jeszcze jedno - do jakiej temp. rozgrzewać skuter przed jazdą i jakiej podczas jazdy nie przekraczać? Przez ten termometr nie powinno być żadnych zakłóceń itp?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Ja tam radzę z dobrego serca wywalić w ogole dozownik i lać czystą mieszankę bo nigdy nie wiadomo ile on dokładnie tego oleju daje, widziałem taka sytuacje że oleju było za dużo i porobiły się gluty wewnątrz cylindra które nie chciały wylecieć do tłumika i skuter gasł.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
mattiz1, kup od razu świecę ze znacznikiem R z NGK czy innej jakieś firmy. Inaczej termometr oszaleje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:30 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
To R ma być w oznaczeniu świecy? Będę miał BR8ES lub BR9ES, czyli będzie ok? Teraz mam br8es i jeśli dobrze pamiętam była gdzieś na niej wybita niebieska literka R.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 19:39 
lepiej jakbyś założył cięższe rolki i miękką centralkę wtedy cyl nie będzie kręcił obrotów i się dobrze dotrze :wink: nawet słyszałem teorię że na wolnych obrotach pod obciążeniem lepiej cylindry się docierają a czy to prawda to nie wiem :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 19:39 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 12:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
mattiz1, te świece będą dobre. Po prostu bez znaczka R na świecy będą zakłócenia na cylindrze i termometr będzie wariował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy