Dzisiaj jest 18 cze 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Który wydech lepszy do CPI ???
stage6 68%  68%  [ 19 ]
tecnigas next-r 29%  29%  [ 8 ]
leovince tt 4%  4%  [ 1 ]
Liczba głosów : 28
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2011, 13:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Który wydech lepszy do CPI ??? chodzi mi o to by zwiekszyc v-max :
http://allegro.pl/wydech-stage6-pro-rep ... 34350.html
http://allegro.pl/wydech-tecnigas-next- ... 78423.html
http://allegro.pl/wydech-leovince-tt-74 ... 27009.html
i który bedzie łatwiejszy do wyregulowania , reszta to seria i nie mam zamiaru go tuningowac


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2011, 20:59 przez zioomeek09, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja bym brał stage6 pro replice, a w drugiej kolejności Tecnigasa




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 14:35 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
tecnigas.




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 14:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Z Pro Replicą osiągniesz najlepsze efekty, a możesz do niej bez problemu włożyć później streetrace. Chodzą słuchy, że jest nawet stworzona pod ten cylinder.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 14:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
zioomeek09,
miejsce 1.
Tecnigas next-r
miejsce 2.
Stage 6 pro replica <-- ponoć trudny do wyregulowania
miejsce 3.
LV TT <-- najsłabszy z nich wszystkich

Pomyśl nad LV ZX :idea:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Chyba najbardziej interesuje mnie STAGE6 :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
z s6 mozesz miec problemy z regulacja. Jesli masz full serio to wez tecnigasa banalny w regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Jeśli nie masz zamiaru tuningować już nic, to TT wystarczy :)
A jeśli chcesz tuning, to w sumie ZX byłby dobry :)
Koledzy u góry mają rację także, najlepiej zrób ankietę, to zobaczymy co z tego wyjdzie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Oczywiście że bierz stage6.

i coś jeszcze powtórze.

co ty pierdzielisz Bihon, kto tobie takich głupot nagadał.

Jak sie trudno reguluje? normlanie to jest porste i łatwe, zmieniasz to i to i aż do uzyskania efektu wiec gdzie tu trud?

Nie ma czegos takiego jak trudna regulacja, jest wieksza lub mniejsza.

Wszyscy którzy mówią że jest "trudna" regulacja to nie mają do tego narzędzi i sprezyn z rolkami lub są kompletnymi idiotami.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 22:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zdecydowanie Stage6, otrzymasz na nim najlepsze efekty.
I ci co mówią że jest trudna regulacja to nasłuchali się od kumpli ci nie mają zielonego pojęcia o tym.
Każdy wydech reguluje się podobnie trudno z tym że jeden potrzebuje lżejszych rolek i innej centralnej od drugiego bo np. moc ma na wysokich obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 9:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
A jeśli mam full serie to tez łatwo wyreguluje stage6 :roll: ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 9:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Ja nie miałem problemów. Kup Niebieską centralkę Hebo i rolki testowe z przedziału 3.5-4.5g.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 9:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
A bez regulacji jakie będą efekty??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 11:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Bez regulacji po prostu nie osiągniesz jego prawdziwych możliwości :)
Będziesz miał muła na starcie, lub w trakcie jazdy :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Bez różnicy jaki wydech wybierzesz - bez regulacji będzie gorzej niż na seryjnym. Po regulacji najlepsze efekty osiągniesz na S6




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 24 lut 2011, 19:13
Posty: 36
Pojazd:
Który lepszy wydech ? Yasuni Z czy Stage6 Pro Replica ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 21:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
S6 PR :)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 21:39 
*

Rejestracja: 24 lut 2011, 19:13
Posty: 36
Pojazd:
Co powinienem wymienić razem z tym wydechem żeby to chodziło dobrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Rolki i sprężynę centralną




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 8:32 
*

Rejestracja: 24 lut 2011, 19:13
Posty: 36
Pojazd:
A sprzęgło albo wariator ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy