Dzisiaj jest 06 sie 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2011, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 33
Lokalizacja: Zawada/Olkusz
Pojazd:
Witam , mój matrix na seryjnych częściach rozpędzał się do 63~~ bez blokad z ładnym przyspieszeniem. Postanowiłem zakupić ; Tecnigas Next-R , Sprężyna Centr. Stage6 Medium , Spreż. Sprzęgła Polini żółte , Dysza 75 , Rolki 4,2g . na tych częściach osiąga taką samą prędkość max. i tu moje pytanie , jak polepszyć v-max? i czy wariator dużo da przy tym setupie? jeśli tak to jaki wariator wybrać.
Z góry dziękuje za odp. i pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Mi z replicą + multivarem szedł 75-80 no prostej. Sam tłumik mało daje v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
daro45, daje dużo, zwłaszcza niskoobrotowy. Replica jest wysokoobrotowa, dlatego daje mało :P




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 33
Lokalizacja: Zawada/Olkusz
Pojazd:
czyli multivar bardziej na v-max? bo zastaniawiam się jeszcze nad hebo ng .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Exotix, Do twojego setupu najlepszy będzie multivar, chociaż bez różnicy wg mnie jest jaki wariator weźmiesz(polini, hebo, malossi) to po dobrej regulacji uzyskasz bardzo zadowalające efekty. Ja na przykład nie mam zaufania do multivara i najbardziej preferuje polini. Hebo ng jest dobre jak planujesz dalszy tuning.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 33
Lokalizacja: Zawada/Olkusz
Pojazd:
Polini Speed Control jest bardziej na v-max czy na przspieche? czy pól na pół? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Co ty powiesz :P Mialem niskoobrotowy i wysokoobrotowy . V-max lepszy na wysokoobrotowym :)


Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 10:36 przez daro45, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 10:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 33
Lokalizacja: Zawada/Olkusz
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie. Im twardsza sprężyna centralna tym cięższe rolki muszą być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 11:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Nie ,im twardsza centralka tym lżejsze rolki....




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Exotix, Nie ma czegoś takiego jak wariator na prędkość lub przyśpieszenie jak wyregulujesz tak będziesz miał.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2011, 20:02
Posty: 33
Lokalizacja: Zawada/Olkusz
Pojazd:
Ok , a co do sprężyny centralnej wypowie się ktoś jeszcze? ;d musze wiedzieć co i jak bo zabieram sie za to powoli ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 11:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
daro45, ale jak włożyłeś replice do czytsej serii to jak było ? :D
Zapewne tak jak u mnie :P Z leovince nie było tyle problemów.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 13:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Exotix pisze:
Im twardsza sprężyna centralna tym cięższe rolki muszą być?


CEzary rs... pisze:
Nie ,im twardsza centralka tym lżejsze rolki....


:lol: powodzenia...

centralkę dobiera się tak żeby pasek się nie ślizgał. Reszta to już regulacja rolkami

przypuśćmy że do racinga nie wsadzisz białej malossi bo za duża moc i będzie się ślizgał

jeżeli dasz Hebo 90% do seri to się później nie dziw że jedzie maksymalnie 30km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 14:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Exotix pisze:
Exotix pisze:
czyli multivar bardziej na v-max?
.
Po 1. Są to wariatory takiej samej klasy. Nie ma, że ten na przyśpieszenie a pojadę max 40 km/h, a ten na v-max i pojadę 120 km/h ale będę rozpędzał się jak zatarty romet.
Exotix pisze:
Im twardsza sprężyna centralna tym cięższe rolki muszą być?
Nie! to sprawa indywidualna REGULACJI !!
BiałyPiorun pisze:
daro45, daje dużo, zwłaszcza niskoobrotowy. Replica jest wysokoobrotowa, dlatego daje mało
chyba normalne, że na wysokoobrotowym wydechu pojedziesz ciutke więcej ? i tak jak piszedaro45, sam tłumik nie daje lepszej prędkości...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 14:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
O właśnie się ciesze że ktoś wreszcie napisał coś sensownego chodzi mi tu o wiq_27, ja ze swojej strony mogę polecić wariator hebo nie wiem czemu taki nie doceniany, w stosunku do polini wypada znakomicie, sam testowałem poliniego kiedyś nawet, oprócz tego jest porównanie gdzieś na necie tych wariatorów i wychodzi na to że jest on najcieńszy.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 14:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
wiq_27, chodzi mi o mało i dużo w stosunku do serii!
Sam mam wysokoobrotowy wydech i wiem co on potrafi :twisted:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 17:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Kymco17, przecież nikt o zdrowych zmysłach nie da do serii Hebo +90%,bo wiadomo że to się stosuje pod racinga,albo mocnego sporta "!!" "!!" "!!"

jak również do rolek np: 9g nie włożysz bardzo twardej sprężyny.....

a Exotix, ma bardzo lekki tuning więc np: do rolek 4,5g może dać Hebo +50% a do 3,5 g Hebo niebieską,ale wtedy na wielkie prędkości niema co liczyć :lol: :lol: :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy