Dzisiaj jest 06 sie 2025, 13:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2011, 11:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Siema. Seryjny cylinder od kiedy mam ten skuter tracił moc na początku myślałem że to nie przez niego ale teraz pozostał już tylko on to zakupiłem seryjny keewaya zrobiłem porting jak w starym (nie ruszałem okna wydechowego, a w starym podniosłem) dotarłem i tu jest problem bo v-max wcześniej był 85 a teraz zaledwie 70 (to już nawet na odblokowanej serii jechał te 75) czy to na pewno przez niego ?? Rożnią się tylko tym że seryjny longji ma większy kanał ssacy ten środkowy i minimalnie większe boczne czy to od tego ?? Gaźnik wyregulowałem rolki dobrałem i nadal tylko 70. Sprawdzałem z kołem w górze to kręci dużo niższe obroty niż na starym... Kompresja dobra... To na pewno nie przez dotarcie bo przy 100km przycisnęłem mu dobiło do 65 i więcej to tylko żyłowanie na hama to zwolniłem... Moc i przyśpieszenie jest takie samo. Tu fota dla porównania dwóch cylindrów http://polskajazda.pl/foto/foto-zoom/ma ... ie1007.jpg




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 13:52 przez manieqqq, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Osobiście uważam ze to różnica wykonania cylindrów. . Ten Keewaya to taki jakby słabszy. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 19:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jejciu ten porting to jakaś niezła sieka, nierówno itp, ale mniejsza z tym.
Najlepiej jak byś sprawdził kąt otwarcia okna wydechowego i otwarcia płuków, to ma też wpływ na wkręcanie się na obroty.
Płuki w cylku od keewaya w tulei są dużo mniejsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
nierówno jest w serii cylu w keewaya jest równiutko... chodzi ci że max obroty czy szybkośc wkrecania sie ?? bo wkreca sie szybko tak jak na starym tylko tak jak napisalem kreci male obroty. co do konta otwarcia okien w cylu wiem że gdy tłok jest w najniższym punkcie jest tak jak w starym cylu- tłok jest równy z oknami, a jak jest wyżej nie sprawdzałem...

tu foty kanałów chyba nie muszę mówic ktory seria ktory keeway (widac po gladzi ze keeway nowka a seria skatowana xD) Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
no najbardziej boli mnie ten górny płuk i wydech tak to nie jest tak źle... czyli mówisz że to przez te kanały i okna ?? bo jak by popatrzec tak keeway seria leci 65 tecnigas daje 5km/h (przynajmniej mi tyle dal na serii cylu) multivar nic nie dal a porting w cylu keewaya jest nie duży (tylko dopasowanie kanału wydechowego do wydechu i zaostrzenie przedziałek no i lekkie zaostrzenie tulei, była już zaostrzona tylko ja poprawiłem) no to się zgadza tylko tecnigas dal 5km/h czyli jest 70 a na serii calkowitej (cyl tez) leci 75 porting serii cyla 80 tecnigas 85 multivar 85... czyli jeszcze raz- to przez kanały i okna ??




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 21:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Już się pogubiłem z tym twoim opisem, może przepustowość okna jest mniejsza i nie kręci takich obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
No to właśnie o to pytam czyli to raczej przez za małe kanały i okna ??




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 10:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Możliwe, ale na tym starym cylindrze tez pod koniec nie osiągał maxa i miał słabą moc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 7:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
stary cyl po rozgrzaniu słabł ale to zawsze tak było od kąd kupiłem sqta... pod koniec jeździł normalnie tylko po rozgrzaniu duużu muł i v-max 80 zamiast 85 (czyli norma bo tak było zawsze)

tak myślę żeby zdjąc ten cyl założyc serie i dopuki nie poprawie go jeździc na serii jak zrobię tak jak chce (powiekszyc ten gorny ssacy i zrobic okno wydechowe cos jak mam teraz w serii) dziś rano (od 6 do teraz xDD) zrobiłem okno wydechowe w serii o takie http://img41.imageshack.us/img41/567/zdjcie1107r.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/5125/zdjcie1108b.jpg
da to coś ?? w porównaniu do tego jak wcześniej było




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 7:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Chyba niewyspany byłeś, tak nierówno :/
Pokaż foto od zewnątrz, jaki to ma w ogóle przelot.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 8:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
nie chciało mi się równo bo to i tak cyl praktycznie do kosza a po 2 pilnikiem trudno jest żeby było równo xD

http://img34.imageshack.us/img34/7460/zdjcie1109.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/9671/zdjcie1110j.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/4116/zdjcie1111.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/5956/zdjcie1112v.jpg

taa wiem te śruby w kanale wydechowym to yy xDD no ale na tym cylu uczyłem się portingu i po prostu na hama wiertara poszła xDD nie robiłem tego równo z wydechem tylko po prostu żeby było jak największe... potem dałem śruby żeby nie było zawirowywań

cyl keewaya robił bym kamieniami szlifierskimi oczywiście... no i już mam doświadczenie w portingu




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 19:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
manieqqq bylo trzeba kupic jakic lepszy cyl teca eco albo hg i bys mial nawet lepsze osiagi od tego seryjnego i zero problemow a tak to cylidnry z plastyliny ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 8:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
pyle nie każdy jest kasiasty jak ty...

aaa przypomniało mi się... te 85 co leciał na starym cylu to nie był max (chyba była za nisko iglica) po prostu robił buu przy 85 i nie chciał więcej jechac a mogl by




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
no to taaa wymieniłem cyla na seryjny i d...a v-max 75 nie mam sił do tego skutera już... na początku nie przekraczał 30km/h ledwo ruszał i wgl no to zmieniłem rolki na 3g leciał na nich 60 z bardzo dobrą przyśpiechą (hmm w sumie to krótko trwała ta dobra przyśpiecha bo start muł i od 40 zaczynał przerywać) no to wsadziłem rolki 4.2 v-max podskoczył do 75 i najgorsze jest to że jedzie normalnie nie przerywa ani nic przy tej prędkości... na 4.5 próbowałem to już v-max 40 i ledwo ruszał... gaźnik też próbowałem różne ząbki iglicy różne ustawienia powietrza... na starym cylu gdy leciał 85 też coś go właśnie tak jakby odcinało... (moduł odblokowany) później zaczął jeździć 80

mam chęć go wyje... gdzieś w piz... tylko szkoda mi plastików... wkońcu całą zimę robiłem




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy