Dzisiaj jest 21 sie 2025, 4:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2011, 22:28 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Witam moj skuter to Rhon LH50QT-9 GY6 (jesli to pomoze to wyglada jak kingway koyot albo zipp traid I)

Jest to 80ccm Airsal. Posiada rowniez filtr stozkowy i dysze 73 iglica ustawiona na samym dole .
No wiec tak dzisiaj wybrałem się aby ustawić zapłon ustawiłem w punkcie T na magnecie oraz na znaku .. na walku. Załozyłem kable do akumulatora i podpiąłem pod samochod (VW LT 2,5 TDI xd)... poniewaz aku jest slaby to raz a po 2 nie odpali z rozrusznika jak jest zimny. Gdy odpalil ladniej chodzil i wgl ale przy 5,5 tys ( na sportowym module 7,5 ale zamienilem na orginalny poniewaz styk cos tam sie zerwal . I jak mi ktos powie ze to wina modul ... te przerywanie to ubije xD bo takie objawy byly rownież ze sportowym modulem )

A i gdy osiągnął te 5,5 zaczął tak dziwnie przerywac i sie dusić. Dodam jeszcze ze z tłumnika wydobywaly sie ciemne kłęby spalin.

Czego może to być przyczyna ? Czekam na odpowiedz z niecierpliwoscią :) Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 5:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kłęby dymu to świadczą o pierścieniach lub uszczelniacze zaworów, po drugie dysza za mała minimum 80-85, iglica na środek, a co do odpalania na zimnym żle ustawione zawory,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 13:01 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Watpie ze to pierscienie bo cylinder jest na dotarciu przejechane ma ze 100km nie byl katowany jesli o to chodzi . A niby odpali mi z rozrusznika jak wyreguluje zawory ? hm ? bo watpie ... jest za duza kompresja ..wczoraj sprawdzalem to na ssacym jest 0.05 a na wydech 0.10 . Czy pod 80 ccm inaczej ustawia sie zawory ? Czekam dalej na odpowiedz odnoscie przerywania przy 5,5 tys obrotow ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 17:58 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 22:51 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Dodam ze jak przestawilem iglice z dolnego położenia na srodkowe to juz nie chcial zapalic ... znaczy łapał tak jakby ... ale nic z tego ;]

PS sorki ze post pod postem :/ ale potrzebuje pilnie rozwiazania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 0:31 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Ma ktos jakis pomysl ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy