Dzisiaj jest 18 sie 2025, 19:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2011, 19:25 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 19:19
Posty: 13
Pojazd:
Moje problemy zaczęły się założeniu cylindra 65ccm . Silnik się grzał i gasł przy wysokiej temp.
W tym tygodniu wszystko się ustabilizowało, ale dziś znowu wszystko się zaczęło psuć.
Jeździłem około jednej godziny i wszystko było dobrze . Odstawiłem go i po 2 godzinnej przerwie pojechałem się przejechać i po około 1 km skuter zaczął się dusić i jechał tylko przy wysokich obrotach. Poczekałem aż ostygnie po czym uruchomiłem go ponownie z trudnością i pojechałem dalej ale co chwile robiło się tak samo . Zawróciłem do domu i skuter przez jakieś 2 km aż do domu jechał bez problemu pod warunkiem że cały czas pompowałem manetką. Dodam że z odpowietrzacza tego przy pokrywie zaworów cały czas wydobywa się dym


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 19:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli by wykluczyć winę silnika to wychodziło by,że w którym punkcie nie łączy masa.Sprawdź na początek to.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 20:02 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 19:19
Posty: 13
Pojazd:
a co ma masa do dymu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 20:54 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Czesc, z tego co piszesz ze sie przegrzewał to moze cylinder przytarty. Co do dymienia to albo zla regulacja gaznika badz tez pierscienie padaja. Stawiałbym na to drugie.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
jako10 pisze:
Dodam że z odpowietrzacza tego przy pokrywie zaworów cały czas wydobywa się dym


:arrow: albo źle wyregulowane zawory

:arrow: albo padły uszczelniacze zaworów :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 23:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
gaźnik najpierw sprawdź ,następnie napisz czy coś to dało ;)




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 14:30 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 19:19
Posty: 13
Pojazd:
ok sprawdze gaźnik i zawory a co do pierścieni to wątpie bo na tym cylku może 20 km zrobiłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy