Dzisiaj jest 18 sie 2025, 22:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2011, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 16:13
Posty: 23
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Powiem wam Tak Już się przejechałem 2x na cyleczku Żeliwnym
ZATARŁEM WŁASNĄ głupotą
zasada Jest Taka :
-Prawidłowe Smarowanie **olej orlena nie jest najgorszym olejem ma właściwości smarujące i to dobre tylko jest minus tego taniego oleju osadza się na wydechu oraz cylindrze ! **
Firmowy Olej np. Valvoline oczywiście Pół syntetyk Spala się doszczętnie i Smaruje Jak Prezerwatywa .
-Prędkosc z jaką jeździmy nie powinna przekraczać 30km!to i tak jest max. do pierwszych 100km po przejechaniu 100km mozemy zwiększyć prędkość do 35 ? ! km i tak co 100km wzwyż .Oczywiście najważniejsze jest to By nie trzymać obrotów tych samych ciągle Pracować manetką nie przekraczając prędkosci i Obrotów np.20km potem 30.Kolejną istotną sprawą jest By nie przeciążać Silnika Jazda W dwie Osoby Odpada! ! !.
Następną Ważną Rzeczą Jest Odpoczynek Moto ! Czyli Ja Polecam Jazdę w chłodny Dzień i Przerwy co 5 minut .Cylinder Żeliwny Nagrzewa się bardzo Mocno i bardzo Długo Stygnie ; ). KONIEC MOJEGO TEMATU I OCZYWIŚCIE BYŁA TO MOWA O ŻELIWIE NIE NICASILU. SZEROKOŚCI :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
tak wszystko by było elegancko ale zalezy jak ktos ma wyregulowany napęd :D ja przy 15km/h mam takie same obroty jak przy 50 :D czyli wysokie więc jaki to ma sens jeździć 30 skoro przy takich samych obrotach mam te 50. Wiec może mi to ktoś wytłumaczyć ??no jedynie jak bym jeździł na minimalnym gazie ale obroty nie są byt dużo niższe :P pozdro




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 16:13
Posty: 23
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Więc Pozostaje ci wyregulować Napęd ; (




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 12:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
kosssmo16, ?? właśnie mam tak wyrególowany :D i dobrze chodzi ale tak wgl to już taki temat był więc nie widzę sensu tego..




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 16:08 
no właśnie :P ja mam rolki 3.5 grama + pro replica i jak docierałem pierścienie to nie doterłem niestety dobrze :/ także polecam też poskładać skuta na serie, wydech rolki i te sprawy i dopiero stosować się do zaleceń kosssmo16, :cool:

edit :
Ile dociera się sam tłok z nowymi pierścieniami ? Bo czeka mnie wymiana niestety...


Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 16:09 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł: Sam Tłok
Post: 02 cze 2011, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 16:13
Posty: 23
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Jakieś 200 ; ) i niech chodzi po założeniu nowego tłoka sobie na postoju ; )) by dobrze pierścionki się ułożyły ;p :P :P :P :P :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 17:38 
mhmm czyli odpalić i zostawić gdzieś na 5 min na wolnych tak ? :D bo pamiętam że jak założyłem nowe pierścionki to gasł ... :/

A co do tłoka to który wybrać bo mam dylemat :mrgreen:
Ten :

http://allegro.pl/tlok-motoforce-40-00- ... 46211.html

Czy ten :

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c96a8e80bf

? :D




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł: Tłoczek ; )
Post: 02 cze 2011, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 16:13
Posty: 23
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Jaki Masz Tam Cylinder ? czego.
Tłoki takie Sobie sam nie wiem który lepszy Myslę ze Motoforca .
Proponuję Asso Werke Lub Meteor piston ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
tiger94, http://allegro.pl/tlok-meteor-cpi-keewa ... 83108.html - polecam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 16:18 
no ale cyl seria i nie wiem czy opyla się dawać 100zł na tłok :P a pojeżdżę do 18 i może potem sprzedam go i tyle będzie :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
kosssmo16, a ile km docierac cylek ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 11:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
400 wystarczy




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 16:13
Posty: 23
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Jeśli Nówka Polecam 500 ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 10:01 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 22:22
Posty: 11
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd:
Sory za odkop ale Ja docierałem 700km i nie przekraczając 45/50km/h przy wolnym rozpędzaniu.. (Nie,że manetka w opór i do 45-50 rozpędzałem..) :P :P




_________________

[center]Opinie Moich Audycji na www.ClubStacja.net
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Tłok jest ważny. Lepiej kupić dobry tłok niż tani, który puchnie. Zresztą może się myle. Ja kupiłem naraku za 75zł i jest narazie ok. Weś i wytrzymaj 30km/h jeździć. Mój pracował koło 7min na wolnych obrotach i mam już 160km na nowym tłoku i troche się martwie bo częśto jade na max. Czasami zejde na wolniejsze obroty czasem na większe. Co może się dziać ze źle dotartym tłokiem i po ilu km?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 14:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 16:13
Posty: 23
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Słabsze osiągi ale to nie realne pewnie juz przypuchł ; )))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Po 230km jazdy chodzi tak samo.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy