Dzisiaj jest 03 sie 2025, 7:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2011, 0:23 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Witam ;p Jestem nowy na forum, a jeśli chodzi o modyfikacje w sqterach to jestem PRAWIE "zielony" :P
Mam do Was malutkie pytanie - otóż, jako że jestem posiadaczem Keeway-a F-act z 2009 roku, szukałem w google jakie mam blokady, ludzie piszą że tylko tulejka na wario, zwężka na tłumiku, zawirowywacz spalin i DYSZA .. Pozbyłem się prawie wszystkich blokad, prawie wszystkich bo została mi dysza do zmienienia, gaźnik to Mikuni ( oryginał ) miałem go wyciągnięty, pisze na nim Mikuni, a pod tym Japan ;p Pisze to po to żeby nie było sprzeczności że w Keeway-ach są podróbki Mikuni, jak widać nie zawsze ;) Co do pytania, to jaką byście polecali dysze, do seryjnego filtra powietrza ( i wgl jak wygląda rurka zwężająca w filtrze, bo miałem go otwarty, a nic tam nie widziałem ( chyba że nie mam zwężki )) ? Tzn żeby sqt ładnie leciał :mrgreen: ? Teraz na prostej ledwo 63 km/h wyciska :/ Nie wiem nawet jaki mam gaźnik ( tzn w mm ) .. Przepraszam że się tak rozpisałem :ups: Pozdro :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 7:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
Dysza 58,5 to jest odblokowana do keeewaya a co do v-maxa to i tak ładnie ci idzie keewaye z reguły wyciągają ~60 km/h :)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dave2007, No ja mam rocznik 2005 i po zdjęciu blokad równiutko 83 wyciskał więc w tych nowszych macie krótkie przełożenia.. :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 11:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
no ja też mam rocznik 2005 a mi leciał 65 max przy dobrej regulacji może ci licznik przekłamuje :)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 11:38 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Dzięki za szybkie odpowiedzi ; ) o kurcze, teraz wyciągam dysze i widze że pisze na niej 62,5 :shock: znaczy że nie mam blokady na dyszy czy jak ? :/


Ostatnio zmieniony 16 cze 2011, 12:35 przez Mati2616, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nie masz blokady na dyszy;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 15:44 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Na 100 % ? :mrgreen: A jak bym np. wrzucił stożek Polini Air Box + dysze 075 mm to dąło by coś na vmax-ie ? :P


Ostatnio zmieniony 16 cze 2011, 15:46 przez Mati2616, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 15:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
w seri sie nie opłaca stożka bo bd pił tylko więcej paliwa :)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 15:47 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Aa .. yy, a jak można by jeszcze ( nie drogo, bo w tym roku na prawko ide, i kase musze odłożyć ) coś zrobić żeby miał lepszy vmax ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
jedyne to kupić tłumik używke;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Zrobiłem takie coś , nie wiem czy potrzebnie czy nie. Kupiłem dysze 078 mm, stożek i rolki 5.8g
Sqter po tym wszystkim leci max 61 km/h, tzn nie jest jeszcze dobrze wyregulowany. Na dyszy 062,5 mm, seryjnym filtrze i rolkach 5g, na wyregulowanym leciał 63 km/h.
Czy to że teraz leci mniej to wina tego że nie jest dobrze wyregulowany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 8:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
tak, to wina tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 12:45 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
A powiedzcie mi jeszcze, ile mógł by "lecieć" przy dobrym wyregulowaniu ? Z regulacja chyba udam się do fachowca .. A i jeszcze mam pytanie co do połączenia cylindra z kolankiem tłumika, ponieważ wygląda jakby było lekko zapchane, tzn nie ma zwykłęgo okrągłego wylotu, tylko jest tego za dużo w nim, trochę to kruche, czarne jak sadza i tak też brudzi -> FOTO


Ostatnio zmieniony 17 cze 2011, 13:32 przez Mati2616, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
o 2km/h wieęcej niż wcześniej, bez sensu to robić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 0:02 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Na 100 % ? Eee, i dowiedziałem się że to na tej fotce to nagar .. Czy przez niego silnik traci moc ? jak coś to zdjęcie robione jest z dołu cylindra, więc moge go normalnie skruszyć ? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja mam dysze 60 i obok zwezki wywiercona dziura 6,5mm we filtrze powietrza i regulacja idealna.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:02 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
Może mi ktoś odpowiedzieć na moje pytanie ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tak to nagar czyli resztki po niespalonym oleju. Możesz to spokojnie wykruszyć a nawet powinieneś.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:40 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 0:00
Posty: 17
Lokalizacja: Radlin
Pojazd:
A czy to jakkolwiek wpływa na pracę silnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Jeżeli jest jego dużo na tłoku to na pewno. Gdy jest w kanałach to zmniejsza przelot i też niekorzystnie wpływa na pracę silnika.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy