Dzisiaj jest 21 lut 2025, 14:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty
Post: 08 lut 2009, 20:55 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Siemka. Mam pytanie czy to normalne że keeway matrix bez blokad kręci tylko 9000 obrotów jak go postawie na stopkach? :/ U mojego kumpla na blokadach kręcił ponad 10000. Tylko że ja mam z 2008 roku a on z 2007 albo 2006. Może to być wina modułu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 21:03 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Raczej nie,prędzej regulacji gaźnika,doborze filtra i komina.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 21:05 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ale wszystko jest seryjne i tak samo wyregulowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 21:15 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Wystarczy że pare razy dokręcisz na chama śrubę regulacji paliwa a gniazdo które przymyka rozkalibruje sie i 1obrót śruby w jednym gaźniku daje inna dawkę niż taki sam obrót w gaźniku nie ,,meczonym"Tak samo ktos kto jedzie stała prędkością ma mniej wyrobione gniazdo iglicy niż ten który w czasie jazdy ,,wykreca''manetka moc ze skutera.To samo może być z tłumikiem.Przegrody będą tak jak spawaczowi ręka została,a czasami parę centymetrów w prawo lub lewo gra role.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 21:21 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A czy moduł coś zmieni przy seryjnym? A przy tuningu tłumik+wario?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 21:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Odpowiem pytaniem.A czy ktoś na forum pochwalił się:-miałem seryjny moduł,krecił XY /min.Zmieniłem na ,,odblokowany".Od razu obroty wzrosły o XY/min :???: Jeszcze takiego czegoś nie czytałem :???:
Co do sprzegła to załóż temat bo ja raczej nie odpowiem a inni nie znajda pytania :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 21:37 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 21:34 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No dobra to dzieki za odpowiedź bo bym nie potrzebnie kasę w błoto wyrzucił. A pytanie z innej beczki bo nie chcę nowego tematu zakładać czy sprzęgło Stage6 Racing Tourqe Control w połączeniu z dzwonem Stage6 Wing Cooler Team dużo poprawi start i przyspieszenie? Jeśli tak to bym zmienił rolki na trochę cięższe to może i przysp i v-max by wzrósł? Co o tym myślisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 22:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nie wzrosło by nic. Musisz najpierw zrozumieć zasadę po co w ogóle zmienia się sprzęgło. Ano, są dwa główne powody, pierwszy to zużycie okładzin a drugim powodem jest to że sprzęgło jest za słabe aby zasprzęglić taką moc, czyli przy mocnym tuningu. Możesz zmienić sprzęgło jeśli chcesz i możliwe że skuter będzie zbierał się minimalnie lepiej bo sprzęgło jest lżejsze i masz wsadzone inne sprężynki, ale tak to nie ma kompletnie sensu, zawłaszcza w seryjnym skuterze...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 7:19 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No a sprzęgło w keeway'u? Podobno to wielki shit jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Do serii w pełni starcza.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 15:03 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No ale jeślibym zmienił to podobno lepszy start jest i przyspieszenie na początku. To skoro zmieniłbym też rolki na cięższe to by szybciej jechał i miał przyspieszenie w miarę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Czemu chcesz z seryjnym skuterem kombinować? Zacznij od podstaw czyli wariator i wydech a później kombinuj itd.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy