Dzisiaj jest 07 sie 2025, 6:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zatarcie 2T
Post: 20 lip 2011, 14:26 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam. Jak widać wyżej mam pytanie w sprawie zatarcia keewaeya hurricana 2T z 2009roku.
Czy wystarczy wymienić tłok, pierścienie i cylinder na nowy??? Czy trzeba cały silnik czyścić???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:27
Posty: 250
Lokalizacja: Egiertowo
Pojazd:
wystarczy cylek z tłokiem i jeździsz dalej albo szlif i tłok z pierścieniami i śmigasz




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=346387

http://www.facebook.com/pages/Scooter-s ... 3235127416




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 14:39 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No właśnie tak zrobiłem, lecz gdy silnik jest zimny to po przejechaniu 200m skuter się dławi i gaśnie, jak jest rozgrzany to jest ok, spadł mi tez v-max z 77km/h na 64km/h. Po rozpędzeniu się do 64km/h zaczyna przerywać jak by nie dostawał mieszanki. Gaźnik oczywiście był czyszczony i wyregulowany. Już nie wiem co z nim się dzieje ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:27
Posty: 250
Lokalizacja: Egiertowo
Pojazd:
nie jesteś sam ja tez mojego zatarłem i wymieniłem cyl i się dzieja rożne rzeczy

a jaki cyl kópiłeś




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=346387

http://www.facebook.com/pages/Scooter-s ... 3235127416




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 14:46 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Seryjnego chińczyka 50cm3 taki jak był. Miałem nadzieję że będzie ok a tu lipa :( Serwisant mi powiedział że muszę rozpołowić silnik i go wyczyścić. Nie wiem czy to jest potrzebne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:27
Posty: 250
Lokalizacja: Egiertowo
Pojazd:
nie ile dałeś za ten cyl ja dalem okolo 200 zl i nie jestem zadowolony bo mam problemy z odpalaniem




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=346387

http://www.facebook.com/pages/Scooter-s ... 3235127416




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dławi się? czyli regulacja gaźnika potrzebna ewentualnie wymiana świecy lub pada przewód WN




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Jak przerywa to świece wyczyść.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:41 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Świeca jest nowa, kabel cały (brak pęknięć), gaźnik wyczyszczony i wyregulowany. Może to wina modułu zapłonowego???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 20:45 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
aro395 pisze:
nie ile dałeś za ten cyl ja dalem okolo 200 zl i nie jestem zadowolony bo mam problemy z odpalaniem
Zapłaciłem 179zl i tez pali mi tylko z kopniaka, jak się rozgrzeje to na pełnej manetce z rozrusznika zapali, jak zimny to zapomnij. Tak wcześniej nie było, dopiero po zatarciu zaczęło się sypać. Nie wiem co mu dolega :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2011, 22:40 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
czy silniczek był dotarty, jak nie to doradzam jeźdić 40kmh przez 300km a potem mozna szaleć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 19:07 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Moim zdaniem, nawet na dotarciu nie powinno tak się dziać. Wiem bo jak go kupiłem w salonie to tak się nie działo, a teraz coś jest nie tak :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 14:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
mam pytanie jakie blokady zdejmowałeś w nim , a co do twojego pytania to docierałeś ten cylek ? jeżdząc 30-40kmh czasami przcisnąć do jakichś 50+ i znowu powoli czy go piłowałeś? bo jak nie dotarłeś to już masz rozwiązanie
:lol:




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 16:58 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
Czy skuter jest odblokowany, jeżeli moduł jest zablokowany to będzie się kręcił do pewnych obrotów i puźniej się dławi dusił i przygasał, rozumiem że motor jest nowyi się zatarł, kupiłeś cylinder z allegro który jest zablokowany(jajkowaty otwór wydechowy)mozesz sobie dopasować otwór wydechowy z tłumikiem za pomocą pilnika lub innego nażędzia, lecz pamiętaj by otwory były takie same mniej więcej, inna przyczyną może być brudny filtr powietrza, może też być do wymiany dysza od małych obrotów lub główna, po wymianie cylindra trzeba przemyć ropą by usunąć opiłki metalu, nie trzeba rozpoławiać silnika, wystarczy pędzelkiem i ropą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:20 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Tak miał od razu po zamontowaniu nowego cylindra. Na Starym dobrze latał max 75-77km/h. A co do odblokowania to: Sportowy wydech techick gass, sport stage +30% sprężynki sprzęgła, 5,5mg rolki, dysza 78 główna, sportowy filtr powietrza, no i seryjny moduł. Może to przyczyna modułu, lecz wcześniej było ok. P.S. Cylek był docierany nie katowałem go, czyszczony i regulowany gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:36 
*

Rejestracja: 19 lip 2011, 18:27
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin - Słoneczne
Pojazd:
sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza, ja bym sprubował z dyszą 80 - 86




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 19:53 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 14:58
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
dzisiaj sprawdzałem, uszczelniacze są ko nie ma żadnych wycieków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy