Dzisiaj jest 04 gru 2024, 0:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2011, 8:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Niedawno wymienilem cylinder w moim daelimie. Wsadzilem zeliwny cylinder i mam pytanko ile docierac bo roznie ludzie mowia??

Pozdrawiam;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 9:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 19:22
Posty: 116
Pojazd:
Przed każdą jazdą rozgrzej go, niech sobie pochodzi na wolnych obrotach parę minut. Pierwsze 300 km jeździj na ,,emeryta'', czyli staraj się nie przekraczać tych 40km/h. Potem można raz na jakiś czas dać mu w p**de, ale tylko na chwilkę. Nie przegrzewaj go, częste przerwy rób. Nie jeździj z drugą osobą i nie pal gumy. To by było na tyle ^^

Powodzenia w docieraniu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ja bym się nie zgodził co do jazdy 40km/h przez 300km. Rozumiem, że masz 2t? Musisz jeździć na zmiennych obrotach tak żeby nie przymulić. Czasem 35 a czasem 45, ale pierwsze jakieś 200km radze jechać 30-40 tak na zmiennych obrotach, później już możesz trochę więcej.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 12:59 
*

Rejestracja: 18 lis 2010, 18:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gnieżdżewo/Puck
Pojazd:
300 ok 45km/h
500 km 60km/h
800 km 70km/h




_________________

http://www.zdradzila.za.pl/?id=050tbh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A jak bym zrobil 200km i sprawdzil v-max moze sie cos stac??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 20:28 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 17:55
Posty: 140
Lokalizacja: Krosinko
Pojazd:
Co 100 km możesz mu przytrzymać przez chwilkę pełną manetkę. Lepiej nie ryzykuj z tym v-maxem bo możesz być potem nie zadowolony z osiągów i go przytrzesz lub zatrzesz go... Ja tak teraz mam ;x.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2011, 20:29 przez Junmix, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 0:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
najważniejsze pierwsze 100km żeby pierścionki się dobrze dotarły dawaj mało gazu przyśpieszaj sobie spokojnie do 40 a następnie powoli ujmuj gazu tak żeby zwolnił do 25 i znowy wszystko dla zmiennych obrotów rozgrzewaj go przed jazda i początkowo nie jeździj dłużej niż 10-15 km




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 6:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Konrad742, 60km/h to może być już v-max. :wink:

Ja się podepne docieram kit tec hq 50ccm już 300km i co ile km mam robić przerwę? Jakbym się wybrał na dłuższą trasę np 50km.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 8:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wlasnie ja bede mial dluzsza trase 40km i po ilu sobie zrobic przerwe??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
pierwsze 100km jeździć krótkie trasy do 15 km delikatnie obchodzić się z gazem i nie jechac ciągle z jedną prędkością
Po 300 km to można już sobie pozwolić na 50km ale przy bardzo spokojnej jeździe i nie w dwie osoby jednak polecał bym zrobić godzinna przerwę w połowie trasy na obiadek :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 13:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tutaj nie chodzi o prędkość możesz i zapierdzielać 200 km/h chodzi o to żeby niskie obroty trzymał. Można np. dać cięższe rolki zmienić sprężynki sprzęgła na bardziej miękkie (jeżeli wymieniałeś te seryjne)




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Prędkość tez ma znaczenie im szybciej jedziesz tym większe opory powietrza itd.
Tak jak kolega wyżej polecam dać rolki o 1 lub 2 gramy cięższe będzie miał niższe obroty ja tak właśnie zrobiłem dwa tygodnie temu i tez docieram.
200km/h skuterem przy niskich obrotach szacunek :twisted: pozdrawiam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 14:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
bla bla bla bla bla.... :roll:


Docieraj ostro i tyle w temacie, nie bedzie mułowaty a prawidłowo dotarty.

Przed każdą jazdą go rozgrzejz tak z 3 minuty i odrazu cały gaz jezdzij ze zmiennymi obrotami np przy docieraniu jak jezdzisz 50 to full maneta jak najszybciej do tych 50 a potem jedziesz z tą predkoscią i zmieniasz co raz.
Oczywiscie rób czeste postoje np po 10-15km do przebiegu 300km potem juz mozesz dluzej jezdzic i po 600-700 cylek jest dotarty.

To jest najlepsza metoda bo skuter staje sie nawet lepszy od tradycyjnych docieranek, czytaj szybszy i mocniejszy.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A ty tak docierales swojego??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a nie?

nawet jak zalozylem silnik lc odrazu cała no wiesz :D i jezdzi.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Hehe :mrgreen: Chyba zrobie tak samo ale nie wiem czy sprawdzac juz ile poleci :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Pyle, ma racje niech silnik się przyzwyczaja do katowania ale rób to z głową bo ja tez tak zrobiłem i spuchł mi już 2 raz tłok i z 75km/km spadł mi na 70/65km/h a dopiero robiłem mu szlifa :( ale co tam jak padnie to będzie firmówka 70cc :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja tam nie przekraczam 50km/h wiec mysle ze bedzie dobrze czasem dam mu w p***e ale tak to spokojnie smigam chyba ze sie scigam ze swiatel z kim:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dawaj caly czas w palnik, sparawdzaj v max ile chcesz ;p tylko nie zagrzej.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2011, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2011, 9:30
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie podpuszczaj :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy