Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swapik
Post: 18 mar 2009, 11:41 
*

Rejestracja: 01 sty 2008, 18:45
Posty: 81
Pojazd:
Witam, mam pytanko. Planuję i mam nadzieję, że uda się mi przeprowadzić transplantacje :lol: minarelli lc w zamian za le-teca. Pytanie kieruję głównie do ludu, którzy mają CPI, lub kefaja LC mine. To tak, kupować, kupię we wakację silnik z bębnem, bo dużo roboty by było, gdyby była to tarcza. Chłodzony cieczą, miejsce na chłodnice jest, wszystko git mit. Tylko jedno mnie zastanawia, czy nie trzeba zmieniać elektryki, zapłonu i itp. Pozdrawiam, ps. jeżeli coś bredzę to sorki, bo mam bardzo poważną kontuzje :/


Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 11:42 przez Karol_Volvo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2009, 16:01 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Z tego co słyszałem to trzeba stator zmienić. BWT. Były już takie tamaty używaj opcji SZUKAJ . ZApytaj usera SiwyTM on ci powie dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Ja wkładałem silnik minarelli ac do PGO. z elektryką wygląda to tak że jak masz keewaya to wkładasz stator od keewaya do silnika minarelli i nie masz więcej przeróbek od strony elektryki. jeżeli by ci nie pasował to musisz pod pasować moduł od minarelli do swojej instalacji(ja tak zrobiłem) cewka i wszystko inne zostaje stare tylko moduł, najlepiej kup sobie instalacje od skutera od którego będziesz kupował silnik i z dwóch instalacji zrób jedną, musisz sobie porównać dokładnie obydwie instalacje.




_________________

PGO -minarelli swap :D
-malossi sport 70 200/700km
-polini for race 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
O ile dobrze pamiętam to trzeba dobrze dopasować osłonę magneta bo podobno ociera o stator ale wystarczy trochę rozwiercić dziury na przykręcenie. No i dobrze połączyć ze sobą moduł i cewki. Na sqtery.com masz sporo o tym, akurat chyba jest właśnie temat tam w którym tłumaczą co i jak.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy