Dzisiaj jest 15 sie 2025, 3:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2011, 16:37 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 11:30
Posty: 12
Pojazd:
Mam dosc dziwny problem ze skuterem. Jest to chinski 70ccm dosc dobrze zrobiony normalnie leci bez problemu 95 i bardzo szybko osiaga to predkosc lecz przejade sie 10 minut, z miejsca rusza tak jak trzeba i zawiesza sie przy 60km/h i nie chce sie rozpedzic przez nawet kilka minut. Po kilku probach wkreci sie na obroty i leci dalej jak glupi. Wiecie czego to moze byc przyczyna ? Wykluczam rzeczy typu pęczniejący tłok.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
centralka może wysiada po d wpływem temp.. inie ma siły potem wypchać wyżej paska :/ :/ :/ a jaką masz obecnie centralkę :?: :?: :?:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 20:00 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Dołączam się do tematu i mam takie pytanko: jeżeli pojeżdżę 10 min i skuter dobrze się rozgrzeje to gaśnie i musi ostygnąć aby odpalić, czy to też może być wina sprężyny centralnej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
piotrek15piotrek, na pewno nie...moim zdaniem może go kiedyś przegrzałeś i teraz Ci tłok puchnie..... :/ :/ :/




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:10 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 11:30
Posty: 12
Pojazd:
Tak Cezary ma racje bo tez sie spotkalem z takim problemem i przy gasnieciu tak jak by w 1 chwili odcina mu zaplon i staje. Centralke mam seryjna ale to tez chyba nie przez to bo gdy jade caly czas te 65 to ona mi sama z siebie nie ostygnie, a jak juz zalapie obroty to leci prawie do 100 i musze utrzymac predkosc powyzej 75 to wtedy bedzie jechal caly zcas dobrze a jak zwolnie to pozniej znowu problem z wbiciem na obroty ma. A tak apropo gdyby centralka sie nagrzala to metal stalby sie mniej sprezysty, czyli stala by sie slabsza i by wogole nei wypychala paska, a wtedy bylby v-max duzy, wiec to sie kupy nie trzyma ; )


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 14:14 przez milan00, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 22:38 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
A jak się przegrzewa i tłok puchnie, to wymiana pierścieni pomoże?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
pomoże wymiana tłoka :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 14:33 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 11:30
Posty: 12
Pojazd:
Piotrek zrob oddzielny topic bo ja tez mam problem, a widze ze tu jest glownie rozmowa o Twoim tloku ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy