Dzisiaj jest 31 lip 2025, 10:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2011, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Cześć, na początku dodam ze jest to mój pierwszy skuter ( pierwszy motor ).
Kupiłem go w dość dobrym stanie, nawet wzorowym z przebiegiem 4k km i wszystkimi blokadami. Pierwsza sprawa to, nie mogę blokować kierownicy , przekręcam ją w lewo, chce przekręcić kluczyk, ale nie da rady ! nie chcę nic robić na siłę, dlatego pytam. Druga rzecz to spalanie. Wczoraj miałem prawie pełny bak, dzisiaj troszkę pojeździłem, zrobiłem prawie 90 km i jest już prawie pusty, jak to jest z tym spalaniem ? Ostatnie pytanie, jak to jest z blokadami, czy jeżeli odblokuję skuter u mechanika, będzie większa podatność na zepsucie, będzie jeszcze więcej spalał ? Jeśli już odblokowałbym go ile mógłbym uzyskać v-max bez żadnych tunningów ? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Siema ! . Co do blokady to nie mam pojęcia spróbuj nie dociągać kierownicy na maxa w lewo tylko tak jakby prawie na maxa ale nie do końca i wtedy może się uda bo u kolegi w zippie tak jest . Co do spalania jest dość duże w keewayu ogólnie jest sporawe około 3-4litry ale w końcu to 2 sów . Tobie spala dość dużo ale może go gazowałeś spróbuj jeździć delikatnie nie dawać nigdy pełnego gazu ponieważ nawet na niecałej połowie możesz uzyskać v-max a spalanie powinno być deeczko mniejsze . Co do blokad nie dawaj mechanikowi bo oni mało co zrobią a wezmą kupę kasy w keewayu nie ma skomplikowanych blokad . Wymieniasz dyszę w gaźniku na około 60-tke . Odblokowane kolanko takie bez rureczki przy nim. Oraz na wariatorze masz taką widoczną tuleję, którą trzeba zdjąć i to chyba było by wszystko skuter po tym nie będzie się psuć będzie tak samo . A co do v maxa prędkośc powinna wynieść około 65km/h
:))




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Dziękuję za pomoc, co do kierownicy jutro sprawdzę :) Na razie wstrzymam się z blokadami a jeżeli już będę chciał odblokować poproszę znajomego o pomoc, bo sam nie chcę nic zepsuć. Pisałeś również tutaj o gazowaniu. Nie będę kłamał jeździłem prawie cały czas z pełną manetką, bo co to 45 km/h na prostej drodze.

@edit

Po odpaleniu gdy wjadę na skrzyżowanie lub gdziekolwiek stanę w miejscu skuter gaśnie, dopiero po kilku minutach jazdy chodzi bez gaśnięcia, by tego uniknac lekko dodajae gazu trzymajac hamulec, wszystko dziala jak nalezy ?


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 22:28 przez Trynithy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 8:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
1. blokada kierownika : kluczyk i kierownice na lewo do konca ,potem kierownice lekko w prawo i przekrecasz kluczyk optymalnie w prawo i wyciagasz i masz blokade ;)
2.blokady:kolanko,filtr paliwa,rolki,blokada wariatoradyszy nie wymieniaj bo ja wymienilem to silnik nie chcial odpalic.....
3.nie zepsuje sie
4.ja po odblokowaniu jade 60km/h ale sadze ze ogolnie jezdzi sie 65 na odblokowaniu tylko ze ja wsadzilem za lekkie rolki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Dzięki za pomoc.
Jeszcze ostatnie pytanie jakie nasuwa mi się do głowy.
Jakie mam wlewać paliwo ? Sprzedający mówił że 98, ale widzę jak ludzie wlewają 95, jak to jest ?




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 12:40 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
95. 98 w skuterze przy 50cc nie ma sensu.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Akurat przed chwilą zaczęła migać lampa, kończy się olej.
Jest troszkę w zbiorniku ale niestety nie wiem jaki lać olej, sprzedawca mi nie powiedział. Czy jeżeli zmieszam 2 oleje nic się nie stanie. W domu mam olej MIXOL S TA/TB "Olej przeznaczony dla silników dwusuwowych z zapłonem iskrowym, smarowanych systemem mieszankowym (...) może być wlewany bezpośrednio do zbiorniku z paliwem " Czy jeżeli nie robię mieszanki, może być ? Jeżeli nie to jakiego użyć oleju ( proszę o nazwę ) . Stary wylać czy zostawić ?




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 18:28 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Mixola nie wlewaj, to shit. Kup jakiś półsyntetyczny typu choćby Mobil extra czy Castrol Actevo (to chyba nawet syntetyk), kosztują około 27-30zł i będzie dobrze.
Jeśli koniecznie chcesz się pozbyć tej resztki, choć to niekonieczne to możesz odczepić wężyk od zbiorniczka, olej zleci, przyczepisz i zalejesz nowy.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 18:28 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Castrol Actevo w pełni polecam jeden z najlepszych olejów do keewaya . Co do twojego v-maxa 45km/h to troche mały powinien wynosić około 55km/h ale możliwe, że pasek , rolki itp są w nie ciekawym stanie : >




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 18:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
http://www.keeway-sklep.pl/oleje/olej-c ... ntetyczny/

ten będzie dobry ? szczerze cena nie gra roli mogę dać nawet 50, tylko aby wszystko było wporządku. Na orlenie dostanę ten olej ?
Jeżeli okaże się że poprzedni właściciel używał innego oleju, silnik nie ucierpi na tym ?


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 18:38 przez Trynithy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Tak ten olej będzie idealny najlepiej kup na jakiejś stacji bądź hurtowni zapłacisz około 40-45zł bez przesyłki i bedziesz miec go odrazu a jak nie chcesz sie w to bawic to odrazu zamów tutaj czy gdzies tam . Noo poprzedni właściciel naprawdę lał bardzo słaby olej mi bylo by szkoda skutera na niego no ale cóż . Zdejmuj blokady , lej actevo i śmigaj ; >




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Dzięki za pomoc :)
Przed chwilą byłem na orlenie i nie mają takiego oleju ( wszystko do samochodów ), jutro sprawdzę w innych sklepach. Jak się okazało mam 1/3 zbiorniczka, nie wiem dlaczego świeciła się lampka, teraz już się nie świeci. Ale cóż kupię ten olej żeby mieć na zapas, a może i nawet wleje go jutro




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2011, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Na scheelu powinien być ja to zazwyczaj kupuje w takiej hurtowni niedaleko domu :P . Kontrolka zawsze świeci się wcześniej żebys nie starał cylindra . A swieciła się może jak bujnełes skuterem albo jak przechyliłeś go na bok :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 10:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
jak ktoś już pisał jest blokada na kolanku. czy jest sens spawania, może lepiej kupić sportowy układ wydechowy ?
Wymieniając wydech, mogą chwilowo zostać inne blokady, nic się nie stanie ?
Znalazłem jakiś najtańszy wydech
http://allegro.pl/tlumik-tuning-sportow ... 89911.html
do tego jakieś odblokowane kolanko, będzie się to nadawać, czy będę musiał jeszcze coś rozkręcać, bo nie chce za dużo grzebać tam




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy