Dzisiaj jest 30 lip 2025, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2011, 20:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
A więc mój skuter spala nawet ponad 7 l / km. Dysza siedzi 85. Od razu pragnę dodać, że przy mniejszej dyszy dostawał za dużo powietrza na stożku i nie dało się go wyregulować. Stożek kupiłem dla tego, że seryjny filtr powietrza mi się rozpadł, a stożek w podobnej cenie i od razu na przyszłość będzie, a poza skuter zmienił dźwięk na bardziej basowy. Przeczyściłem cały układ paliwowy, nie ma żadnych wycieków. Skuter gdy jest zimny ma ładne przyspieszenie i v-max wynosi 65 na prostej lecz gdy chwilę pojeżdżę to tylko 55 przy czym przy prędkości 35 km/h skuter robi się głośniejszy i bardziej buuuuuczy zarazem tracąc trochę na przyspieszeniu potem troszkę się polepsza ale sytuacja powtarza się przy 45 km/h . Z górki idzie się rozpędzić od 75-80. Filtr powietrza mam cały mokry od benzyny. Niestety nie podam dokładnej kompresji ale jak przytknę palec tam gdzie się wkręca świecę to przy kopnięciu nie odrzuca palca tylko czuć ciśnienie.
Wiem, że tekst pisany jednostajnie, ale to dlatego, że pisany jest "w biegu".

PS. Dodam jeszcze, że jest muł do 15 km\h a jeżeli chcę go stawić na koło to dopiero tak około 25km/h bo wcześniej nie da rady.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 20:35 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 20:17 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
wymień zawór membranowy lub chociaż płytki




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2011, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Właśnie mam zamiar go rozbierać niedługo bo mam zamiar wstawić motorforce 70 ccm. U mnie jest na tyle zje**** sprawa, ponieważ żeby odkręcić króciec to muszę wyjmować silnik z ramy.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 13:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Damo pisze:
wymień zawór membranowy lub chociaż płytki

Rozebrałem wczoraj skuter i okazało się, że rzeczywiście płytki odstają.

A teraz pytanie dot. motoforca 70. Co będę musiał zmienić jeszcze w setupie? Wiem, że muszę zmienić łożyska, dyszę mam w domu 90, wydechu na razie zmieniał nie będę, chociaż wiem, że ten za słaby.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Cylinder i łożyska . Wał powinien wytrzymać . Słuchaj ty bo ja to mam olej w filtrze i normalnie nieraz mi kapie z niego, a ty masz paliwo ? : D




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 14:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Tzn. ja sam robię mieszankę, to mieszankę miałem w filtrze. Normalnie cały filtr mokry.
Sprawdź u siebie też membrany. Pół godziny max Ci to zajmie, bo w Hurricanach niestety trzeba wyjmować cały silnik aby króciec odczepić.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Kolego co do tych mułów mogę podzielić się z tobą moimi doświadczeniami :)
Otóż wczoraj z ojcem męczylismy się na moja roxanką aby coś było czuć z tej jazdy.
Odblokowałem tłumik (Laser x-pro), założyłem uszczelke wydechu, zmieniłem sprężynki seryjne no-name na czerwone (też no-name), dzisiaj postanowiłęm się przejechać, to jest naprawdę miazga.Od 50 km/h przy wysokich obrotach , podnosi koło lekko :)
Moja rada jest taka abyś wymienił niebieskie sprężynki na czerwone.
Co do tłumika polecam Laser x-pro, jest wysoko obrotowy i pod 70 jest ideał :)




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy