Dzisiaj jest 11 sie 2025, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dobor dyszy
Post: 30 wrz 2011, 17:30 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:14
Posty: 33
Pojazd:
Jaka wybrać dysze do cylindra 70ccm i seryjnego gaźnika i filtra powietrza, ponieważ po założeniu 75 jedzie max 25km/h, a na dyszy 65 jedzie normalnie (ale ma muła do 10km/h i uważam, że ma zbyt mało mocy jak na 70ccm). Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Przede wszystkim większy gaźnik minimum 17.5 i wydech!!! Co Ty chcesz na 70 latać na seryjnym wydechu? Przecież to podstawa tuningu nawet na serii!




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Bez wydechu niema nic.
Tak jak lamal, wspomniał.
Wydech to podstawowa cześć tuningu.




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 8:16 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
gdy masz 2t wydech podstawa a jak 4t to nie musi wydechu zmieniac!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 8:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 15:12
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik/Rydułtowy
Pojazd:
Panowie mówicie ze bez wydechu nie pośmiga ;D ale nie wiemy czy to 4T czy 2T :DD. Jesli masz 2T to zmieniaj jak najszybciej !!!!! a jesli 4T to sie nawet nie opłaca :D




_________________

ZAPRASZAM DO MNIE

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1472935#1472935




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 8:30 
*

Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:14
Posty: 33
Pojazd:
Oczywiście, że 2T xD teraz szukam jakiegoś gaźnika 17,5 albo 19 w miarę taniego i dobrego na wcisk. Czy po zmianie gaziora oryginalny filtr powietrza wyrobi?


Ostatnio zmieniony 02 paź 2011, 8:30 przez czesiek123321, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2011, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 15:12
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik/Rydułtowy
Pojazd:
Jak to jest 2T to zrob tak jak inni mowia wymien wydech :) doda to jakies 10-15km/h , co do gaziora i flitru to nie jestem pewny, niech sie ktos inny wypowie ;)




_________________

ZAPRASZAM DO MNIE

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1472935#1472935




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy