Dzisiaj jest 22 lut 2025, 21:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2009, 12:21 
*

Rejestracja: 23 kwie 2009, 12:16
Posty: 1
Lokalizacja: Wandów
Pojazd:
Około 3 miesiące temu kupiłem skutera Kingway Coliber :-). Ściągałem blokady na gaźniku i przez przypadek śróbka wpadła mi do cylindra. Więc musiałem rozebrać cały cylinder i ją wyjąc bo innaczej było by po skuterze. Teraz niemoge go odpalić. Niewiem co sie stało.?

[u]Więc tak co sprawdzałem:[/u]

1.Akumulator dobry kręci z rozrusznika

2.Iskra jest patrzyłem i nawet jak sie zdejmie gaźnik to widać przez dziurke do cylindra ze sie tam błyska.

3.Wybuch bęzyny w tłoku powstaje, bo gdzy zdjełem tłummnik i paliłem z kopa szedł ogien, dym.
3.Paliwo dochodzi bo widać że w szlafikach jest bo przez filter widze do cyslindra też jaki tako dochodzi. Choc niejestem pewny bo kiedy podczepiłem gaźnik pod spręzarke by ssała paliwa zamiast ten taki wtrysk co śsie to po 1 minuci myśle że tamta rurka od gażnika do cylindra powinna się zapełnic skoro otówr sie nie otwierał boniekopałem ani nie odpalałem. Tormalnie to wlewam korek bęzyny i jest już pół tej rurki. Ale skoro była by to wina ieprawidłowego dojścia paliwa do cylindra to myslę ze po wlaniu koreczka bęzyny powinien skuter pochodzić z jakies 2-3 sekundy, ale tu nic.


Przyczyna tego jest to jak by skuter niechciał dalej sam już chodzic tylko trza by go kopać. Bo po kopnięci z kopniaka jak mówiłem wybuch jest ale skuter nieodpala na stałe tylko buchnie i tyle :-((((.


Co moge zrobić z tym problemem? Prosze o pomoc




_________________

Elo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 15:48 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Wygląda to na przestawienie zapłonu, iskra nie powstaje na 10* przed GMP , tylko w innym momencie. Może podczas montażu, układu zapłonowego, coś założyłeś odwrotnie?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 16:52 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie pomieszałeś podłączenia węży oleju i podciśnienia :?: Przestawienie zapłonu odpada bo statory skuterów nie maja podłużnych otworów do zmiany kata wyprzedzenia,czyli zablokowana możliwość zrobienia jednej głupoty więcej :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Kolkedzy, koledzy..... Po co szukać przyczyny tak głęboko. Czy na 100% nie ruszaleś śrub regulacji na gaźniku? Sprawdź czy świeca jest sucha po próbach odpalania. Ale zanim zrobisz co powyżej pisze to sprawdź kranik podciśnieniowy. Może się poprostu zatkał. Pociągnij powietrze ustami rurką podciśnienia. Jeżeli paliwo nie leci to masz zatkany lub zepsuty.


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2009, 17:16 przez wojtq125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 18:46 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Mycen,
Chodziło mi o ewentualną możliwość przekręcenia, całej płyty zapłonowej np. o 180*.
wojtq125,
Jeżeli wlewa paliwo do środka , a silnik nie odpala, to regulacja gaźnika aż tak nie może byś źle ustawiona.
Sacred, Rozkręcał i zaraz skręcał silnik, więc coś źle poskręcał.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2009, 19:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
adames pisze:
Rozkręcał i zaraz skręcał silnik, więc coś źle poskręcał.
Możliwe,rozszczelnienie na uszczelce głowicy lub cylka i po imprezie :(




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2009, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2007, 18:19
Posty: 16
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Pojazd:
Kingway Coliber to 4-suw więc prawdopodobnie minimalnie przestawiłeś zapłon na łańcuszku rozrządu teraz musisz ustawić go w swoje punkty i dopiero ci odpali s tych skuterach nie da rady inaczej zamontować statora bo nawet gdyby ktoś założył go odwrotnie to nie przykręci czujnika bo będzie miał za krótki kabel :lol: Przestaw zapłon na rozrządzie na punkty i będziesz ganiał dalej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 13:46 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
mariuszkwarciany,
Trzeba było wcześniej podpowiedzieć, że to 4T. Oczywiście podstawą jest prawidłowe ustawienie rozrządu , bo właściwego ustawienia zależy prawidłowa praca, przypominam że w 4T reguluje się również luz zaworowy.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2007, 18:19
Posty: 16
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Pojazd:
Adames zauwaź ze to nie ja założyłem ten post ja tylko powiedziałem ze to 4suw czytaj uważnie każdy post :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 19:14 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
mariuszkwarciany,
Wiem, że to nie Ty masz problem, ale Sacred, nie napisał tego, a Ty to zauważyłeś i skierowałeś nas na właściwe tory :mrgreen:
Źle przeniosłem nick autora, a Tobie dziękuję za ukierunkowanie. Najważniejsze, żeby Sacred odpalił silnik :D




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:15
Posty: 18
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
ludziska mam problem mam skuter zipp vapor i nie chce mi palic sprawdzilem wszystko jest iskra ale licha czy to wina modułu czy czegos innego POMOCY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2009, 18:15 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Nie pisz postu pod postem , korzystaj z funkcji edit!!.
Sprawdź gaźnik, przedmuchaj dysze, sprawdź czy zaworek iglicowy w komorze pływakowej gaźnika, nie blokuje się. Może filtr paliwa, jest zapchany? zmień świecę na inną.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy