Dzisiaj jest 05 sie 2025, 10:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 paź 2011, 14:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Witam. Jestem posiadaczem tego skuterka od 1,5 roku. Mam przejechane 3 800 km. A wiec problem jest taki: odpalam skuterka o 6 rano, wszystko ok. przejeżdżam 500m i... duży spadek mocy. Gaznik próbowałem regulować, ale bez rezultatu. Filtry przeczyszczone, świeca NGK. Najwiecej problemu jest przy przyspieszaniu, na skrzyżowaniu prawie zawsze zgasnie, a obroty na gazniku nic nie robią. Problem pojawil się przy zatankowaniu oleju castrol act evo, wczesniej mialem mobila, ale teraz znowu kupilem go, zlalem calego castrola i nalalem mobil 1. Kiedyś w 10 sek na liczniku pojawilo sie 60, teraz po minucie dolatuje do 55. Podczas zjazdu z górki przy ok 65 pojawia sie cos jakby odciecie zaplonu, a kiedys dobijal do 80... https://www.youtube.com/watch?v=ZLa0RCW ... ata_player tutaj macie pokazane na stopce


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 15:06 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Przemek051195, a gaźnik jest na pewno dobrze wyregulowany?? Bo to tak jakby go zalewało, gdzie paliwo tankujesz??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Po dolaniu oleju nic nie regulowałem; czyżby się sam rozregulował ? Dopiero tydzien później się wziąłem za gaźnik, ale na żadnych ustawieniach nie było rezultatu.
Obecnie tankuje na Shellu




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
olejów nie zmienia sie ot tak może oleje się zmieszały ścieły się i cylek się przytarł




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Ale to i to był półsyntetyk. W serwisie mi powiedzieli, że oleje można mieszać. Kiedyś też coś się robiło ze skutem ale z niewyjaśnionych względów same ustąpiły... po 6 miesiącach.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 19:14 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
David512, co?? Przytarł sie od tego, że miał olej?? HAHA dobre sobie, kiedyś nalałem do oleju Mobil Super 2000 10W/40 oleju silnikowego od 4 suva bo nie miałem innego, i jakoś nic się nie stało, i co zatarł się bo olej dostawał??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 19:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
jest możliwe, żeby dysza się zapchała jakimiś śmieciami??

Z tym przyśpieszeniem to normalnie koszmar... Z miejsca ruszyć nie potrafię. Licznik dobija do 40 i kilka minut zleci, żeby wskazówka dotarła do 50


Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 19:24 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
U mnie się tak w apce działo jak gaźnik był na wykończeniu, spróbuj przeczyścić.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 19:47 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Ej, a ty tam jeżeli to jest 2 suv to musisz mieć zawór membranowy o ilę się nie mylę, może membranki są już w tak tragicznym stanie, że mimo wyregulowanego gaźnika to i tak go zalewa, chociaż to raczej można włożyć między bajki, ja bym spróbował wyczyścić gaźnik i go dobrze wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 21:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Kurde, gaźnik czyściłem pare tygodni temu; ale dobrze, spróbuję go przeczyscić i dam znać.

Ale żeby po 3.8k km już membranki wyrobione? Nie za wcześnie trochę? Przypomnę że skut na blokadach, ale to z powodu gwarancje; jakby się miał silnik całkiem rozpieprzyć. Ale trochę w skucie mogę pogrzebać, nic chyba nie zaszkodzi ;)

P.S. Blokady na wiosnę zdejmuję.


Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 21:26 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 13:46 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Przemek051195, jak na gwarancji to nic przy nim nie grzeb. Oddaj go do serwisu, powinni Ci naprawić skuter w ramach gwarancji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
tak, tylko że teraz "jak zwykle" serwis mają nieczynny. Poza tym byłem chyba 2 miesiące temu i usłyszałem: "czyszczenie i regulacja gaźnika, oraz filtrów nie podlega warunkom gwarancji" Taki serwis to sobie mogę...
A tak apropo gaźnika, to go znowu rozebrałem, przeczyściłem i jedzie jeszcze gorzej... Za chiny ludowe nie można go wyregulować.. bo ja widzę tylko 1 śrubkę z góry, do regulacji. Gdy otworzyłem filtr powietrza było w nim dużo benzyny, tzn ścianki były nią pokryte. Nie wiem czy to normalne, chyba że przy wyciąganiu przypadkowo przechyliłem i się wróciła jakoś do tej komory i poszła prooosto do filtra. Gaźnik mam jakiś japoński; już raz był wymieniany przez serwis, bo nieszczelny był




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 19:10 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Przemek051195, jedź do nich, bo ja w książeczce serwisowej, od 4 suva co prawda, mam po 3 tyś km jechać na serwis żeby zrobili czyszczenia gaźnika, ale że już nie mam 4 suva to została mi tylko książeczka.

Ale weź jedź do nich, wyzwij debili i powiedz, że albo robią, albo im spalisz te skutery, bo krew może człowieka zalać. Ja myślę, że to jest wina gaźnika, skoro wszystko jest szczelne, a gaźnika nie da się wyregulować, albo wiesz co, strzel foty gaźnika ze wszystkich stron i wtedy jeszcze pomyślimy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy