Dzisiaj jest 04 lip 2025, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lis 2011, 20:56 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Witam! Może mi ktoś tutaj pomoże, bo ja już wymiękłem.
Mam chińczyka, silnik 4t, QMB. Aktualnie założony cylinder 90ccm.
Nie chce wgl. odpalić. Kręci, kręci ale nie ma ochoty zaskoczyć. Świeca jest mokra, kompresja jest super, iskra była biała. Wymieniłem świecę, przewód, fajkę i cewkę. Teraz iskra jest taka biało-fioletowa.
I teraz mam pytanie. Czy to moduł padł, że ta biel się pojawia w iskrze ? Czy raczej przyczyny szukać gdzie indziej, bo iskra jest ok ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
JasiexDPC pisze:
Świeca jest mokra


za duża dawka paliwa, wyreguluj gaźnik i zawory ! :wink:

i odpalaj ze startera nożnego chyba że masz rozrusznik od 125ccm... :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Ze startera nożnego odpada, bo mam połamaną kapę :/ Z rozrusznika zawsze odpalał od strzała.
Ale to by tak z dnia na dzień się rozregulował ?
Zastanawiałem się czy nie przeskoczył rozrząd. Czy to wgl. możliwe w tym silniku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
jak luźny łańcuszek to prawdopodobne, że mógł przeskoczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 13:52 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Jak by nie było 15kkm ma za sobą :D No nic, czeka mnie dużo rozbierania :/
Jak dalej to nie będzie to, to jeszcze się zgłoszę,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 16:12 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
PPP, ale chociaż ktoś zauważy. Dalej nie chcę odpalić :/ Podmieniłem cewkę i moduł nic. Znalazłem rozwalony oring pod króćcem, wymieniłem. Kompresja jest git, iskra jest, świeca jest teraz sucha (czyli przepala paliwo). Co się z tym stało ? :/ Faktycznie też rozrząd ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 17:15 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Niech mi ktoś pomoże :/ Rozebrałem dzisiaj pokrywe zaworów, zonk bo nie było luzu na zaworach. Porobiłem na 0.05, kreci, prawie łapie ale nie zaskakuje. Rozrząd w porządku. Ale zdjąłem króciec, żeby podlać paliwa, a z króćca spaliny leciały. Może zawór przepuszczać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
może

a wkładałeś sportowy wałek rozrządu jakiś ?

bo ja tak miałem że ten wałek co dostałem do kompletu to jakiś trefny był i nie chciał mi na nim chodzić a jak zapalił to paliwem pluł z gaźnika :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 17:39 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 21:54
Posty: 42
Pojazd:
Nie. Wałek jest seryjny.
Czyli czeka mnie zrzucanie głowicy :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...