Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: POMOCY!
Post: 17 maja 2009, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Od 2 dni z moim skuterem dzieje się coś dziwnego http://www.youtube.com/watch?v=QMETf5LjerE
Gdy gwałtownie zgaśnie to dopiero po 10 min odpali :/ jaka może być tego przyczyna??




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!


Ostatnio zmieniony 17 maja 2009, 21:16 przez wietrzyk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
przegrzewająca sie świeca ?(jaką masz? oryginał ? [NGK R]) albo coś z elektryką :)




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
mam nową NGK świece, ale to jest tak jak by nagłe blokowanie się tłoka albo wału...




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 12:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Bardzo możliwe że coś z pierścieniami\tłokiem\cylindrem lub łożyskami. Musisz posprawdzać wszystko dokładnie ale zacznij od najprostszego czyli świeca, czyszczenie wszystkiego, sprawdzenie układu paliwowego itp. Z tego co się orientuje świeca powinna być NGK BR7HS lub BR8HS. Mogą być również BR8 lub 7 z dopiskiem ES, HS są do motocykli z radiem lub innymi bajerami aby nie było żadnych przebić od świecy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 8:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
nie masz skutera na dotarciu czasami ?, gdyby sie blokował tłok w cylku tzn że pierścienie nie są jeszcze dotarte i przy temperaturze za bardzo sie rozszerzają, i blokują tłok wewnątrz tłoka. Jeśli nie masz na dotarciu to raczej nie możliwe. Więc przyczyny trzeba szukać gdzie indziej, poza tym gdyby był blokowany tłok koło poszło by na szlak.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
ToX pisze:
Bardzo możliwe że coś z pierścieniami\tłokiem\cylindrem lub łożyskami

A mogą to być oznaki jakiejś poważnej usterki?? NP. zatarcia się cylindra?? wole widzieć tak orientacyjnie żeby kasę jak co zdobyć :cool:




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Mogą być, szansa zawsze jest. Najlepiej jakbyś sprawdził sam. Odkręć głowicę i ściągnij cylinder. Zobacz w jakim stanie jest tłok, pierścienie oraz gładź cylindra. Jeśli tłok jest już przytarty a na cylku widzisz ślady otarć to masz raczej do kupienia nowy zestaw, bo ten jeszcze pojeździ ale strach czymś takim dalej od domu odjeżdżać bo w każdej chwili może paść. Jak coś to możesz zrobić szlif i kupić tłok. Koszt to jakieś 160zł licząc 100zł za tłok. Nowy zestaw, ten lepszej jakości, kosztuje koło 189zł tak więc chyba lepiej już kupić byłoby nowy niż ratować stary. Nikt nie powiedział też że ten cylek jest padnięty, najlepiej będzie jak sam sprawdzisz. Rozbierz to, oglądnij i jak nie będziesz pewny co i jak to porób dokładne fotki wszystkiego. Wbrew pozorom rozebranie cylindra wcale nie jest takie trudne ani nie zajmuje sporo czasu. Same ściągnięcie to parę sekund, gorzej że musisz ściągnąć prawie wszystkie plastiki w okół silnika aby to zrobić dobrze i dokładnie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Ja mam w sklepie polini sport 70cc jak co do założenia :mrgreen: wieć jak bedzie konieczna wymiana to jeszcze łożyska(C4) i docieranie :cool:
jutro zajmę się tym, plastiki to u mnie bułka z masłem odkręcam 6 śrub i obydwa boki zdjęte.

PS. jutro może gg będzie działało to się odezwę co do części.



Mam fotki cylindra, jest raczej zatarty ale potwierdzicie to czy na pewno...

Obrazek
Obrazek




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!


Ostatnio zmieniony 22 maja 2009, 15:31 przez wietrzyk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy