Dzisiaj jest 06 sie 2025, 11:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: V-max 30km/h
Post: 15 sty 2012, 20:50 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Mam problem ze skuterem (router coś tam- małe chińskie gów*o). Ostatnio był robiony w nim kapitalny remont silnika, robili go w serwisie, sam dokładnie nie wiem co oni tam zrobili ale ponoć wymienili cylek, tłok i pierscienie. Po tym remoncie skuter jeździł dobrze ale z czasem robił się coraz słabszy aż doszło do tego że jedzie 30km/h. Na początku (do 5km/h) ma fajny start jak na 4T ale potem ma muła i to wielkiego i taki mułowato rozpędza się do 30km/h i nic więcej- jakby miał blokadę..
Co to może być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2011, 15:27
Posty: 121
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Przeczyść filtr powietrza, i docierales cylek?




_________________

Motorynka Pony>Jawa 50>Router Bassa 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 20:59 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
filtr powietrza przeczyściłem już. Tak cylek dotarty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2011, 15:27
Posty: 121
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Jak masz tą rurke od filtra nie? I tam masz taką końcówke z siateczka, weź ją wyjmij i sie przejedź. Jak to nie to , to juz nie mam pomyslu.




_________________

Motorynka Pony>Jawa 50>Router Bassa 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
hmm czyli chodzi ci o to zeby miał wiecęj powietrza? No ok spróbuje zrobić tak jak mówisz ale wątpie żeby to pomogło :(
Jakieś inne pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 16:18
Posty: 55
Pojazd:
może coś w napędzie pogrzebali. na stopkach wkreca sie na obroty?




_________________

Cycek Malossi 70
wydech next-r
wario multivar na 5,5g
centralka Malossi fiolet
sprezynki polini czarne
sprzęgło Hebo R
dzwon sprzęgła Polini Evolution 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 18:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
kompresja jest? Sprawdź magneto czy dobrze siedzi , i sprawdź pierscienie na tłoku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Jak długo go docierałeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Też myślałem że to wina napędu zmieniłem centralke na mocniejszą i było gorzej, dałem rolki 6g i jakoś jeździ..na stopkach czasami nie da się go przegazować tzn. w górnym zakresie obrotów nie ma mocy..

Kompresja raczej jest okej bo pali na dotyk. Jutro sprawdzę zawory, to zobaczę też magneto.
A z pierścieniami co się mogło stać?

Docierałem go jakieś 700km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 14:45 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 17:22
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Mi się zdaję że nie ustawili ci zaworów dobrze. ustaw je na 0,05 oba i wtedy zobacz jak bd ;]




_________________

Jeździj tak szybko aby twój anioł stróż mogł za toba nadążyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 15:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Może spróbuj wyregulować dobrze gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 15:59 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Dzisiaj sprawdziłem zawory. Wydech był ustawiony na 0,09, a ssący na jakieś ponad 0,30.
Ustawiłem ssący na 0,05 a wydech na 0,06. I dalej jest to samo..Może nawet jest trochę gorzej, bo v-max to 15km/h..
Co to jeszcze może być? Może membrana?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 19:35 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 17:22
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
a sprawdź pływak w gaźniku może się zaciął zaworek ;] i spróbuj pokombinować z iglicą na gaźniku. A tak na pierwszym miejcsu sprawdz jak jest ustawiony rozrząd bo ja jak kiedyś miałem źle ustawiony to vmax to 35 a po ustawieniu od razu 80 ;D




_________________

Jeździj tak szybko aby twój anioł stróż mogł za toba nadążyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 22:56 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Sprawdziłem rozrząd..jest ustawiony idealnie..
z gaźnikiem też wszystko ok..
ale skuter słabo się wkręca na obroty na stopkach centralnych go postawiłem i manetke na full a on tak jakby blokadę miał jakąś i maxymalnych obrotów nie osiąga chyba..
Co to może być??
PS. Dodam jeszcze że świeca cały czas jest taka sucha..chodźby wgl paliwo się z nią nie stykało..Może za mało paliwa dostaje?? Tylko dlaczego?


Ostatnio zmieniony 24 sty 2012, 8:37 przez Farciarz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 19:52 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 17:22
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Świeca musi być sucha ;P ustaw przerwę na świecy na o,4 ;D powinno pomóc. a tak w ogóle to wyjnij świecę i kopnij go i sprawdz czy nie ma podwójnej iskry jak jest to świeca do wymiany bo może przez świecę się dławi ;]




_________________

Jeździj tak szybko aby twój anioł stróż mogł za toba nadążyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Świeca jest ok. Ustawiłem taką przerwe ale dalej jest to samo..
Zauważyłem że jak silnik jest zimny to wkręca się na maksymalne obroty jak dam mu full manetke.
A na ciepłym jak daje mu full manetke to nie umie się wkręcić na maks. obroty.
Z rury mocno dymi ciemnym dymem..Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie..




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 21:26 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 17:22
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
no raczej ma ;D wszystko wskazuje na to że masz pierścienie do du** ;P




_________________

Jeździj tak szybko aby twój anioł stróż mogł za toba nadążyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 23:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Farciarz pisze:
Z rury mocno dymi ciemnym dymem..Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie..

markop122 pisze:
no raczej ma ;D wszystko wskazuje na to że masz pierścienie do du** ;P

Nie wprowadzaj ludzi w błąd, gdy pierścienie są na wykończeniu to olej się spala co daje szaro-błękitny dym

Farciarz pisze:
Zauważyłem że jak silnik jest zimny to wkręca się na maksymalne obroty jak dam mu full manetke.
A na ciepłym jak daje mu full manetke to nie umie się wkręcić na maks. obroty.

Wina gaźnika, spróbuj zwiększyć dawkę paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
gdyby pierścienie były zjechane nie wkręcałby się w obroty




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 23:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
kaamil02 pisze:
gdyby pierścienie były zjechane nie wkręcałby się w obroty

W silniku 4t masz 5 pierścieni, w tym 2 są od kompresji a 3 od zbierania oleju. Te od oleju są bardziej delikatne więc bardziej podatne na zniszczenie. Wtedy silnik pracuje normalnie ale zostawia za sobą chmurę dymu, osad na świecy no i ciężej odpala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy