Dzisiaj jest 13 lip 2025, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2012, 15:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Siema . Mam problem, a mianowicie wycieki oleju . Pod skuterem widnieją 2 plamy jedna jest mniej-więcej pod łączeniem wydechu z cylindrem i obudowy magneta tzn tego plastikowego . Druga sprawa to wyciek oleju z filtra powietrza, to jest dość częsty problem bo te wycieki z pod łączenia wydechu wystąpiły później . Dokładniej to z takiej dziurki od dołu puszki czyli ze środka filtra i nie wiem czym to jest spowodowane bo marnuje się dość sporo oleju aczkolwiek gdy skuterem jeździłem np codziennie to już nie było takiego problemu dopiero gdy postoi dłużej do dopiero widać jak ten olej wycieka .

Załączę kilka fotek przepraszam za okropną jakość, ale aparat tylko 2mpx bez lampy ..

:arrow:

Obrazek
Obrazek
tu wyżej właśnie widać skąd wylatuje olej z filtra dokładniej jest to tak jakby to za przekładnią, a nie to nad przekładnią bo widać dwa takie jakby spusty .
Obrazek
wyżej natomiast jest widok tego co wyleciało z puszki filtra po ruszeniu skutera z miejsca tam gdzie stał
Obrazek
tu jest właśnie plama oleju z pod cylindra
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 15:46 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 16:00 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Musisz ściągnąć magneto i zobaczyć gdzie cieknie możliwe że wąż się trochę poluzował . A co do filtra powietrza to wyczyść go dokładnie.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
marcin9440, Filtr czyściłem od kupna skutera wiadome dużo razy aczkolwiek zawsze po dłuższym postoju ten olej się tam zbiera i wycieka . Nie przeszkadzało mi to jedynie bardziej przejęło mnie to, że wycieka też z okolic magneta . Czy na pewno będzie to od magneta ? Będę musiał się za to zabrać aczkolwiek nie mam ściągacza, ale no jakoś się to chyba załatwi.


A czy ty w swoim hrr nie masz wycieków z filtra ? Może to przez regulację czy coś :roll:




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 16:30 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Przy seryjnym też mi leciało jak miałem zbyt bogata mieszankę , magneta nie musisz ściągać żeby tam to zrobić lecz będzie Ci łatwiej jak ściągniesz magneto :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 17:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wystarczy że zdejmiesz tą plastikowa osłonę i zobaczysz czy wszystkie przewody są na swoim miejscu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
mam cały czas to samo,mniej więcej co 3-4 miesiące lekko mi się przewód poluzuje przy pompce oleju i zaczyna olej kapać..musisz go wsunąć i zabezpieczyć...




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 18:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
CEzary rs..., Mógłbyś to dokładniej wytłumaczyć ? Wystarczy tylko, że zdejmę tą osłonkę plastikową i tam już wszystko będzie? Sorry za takie głupie pytania, ale wiem sporo z teorii, a w praktyce gubię się na takich duperelach . No cóż człowiek uczy się na błędach ;]




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 18:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
klarok pisze:
Wystarczy tylko, że zdejmę tą osłonkę plastikową i tam już wszystko będzie?

Tak, z założonym magnetem będziesz miał trochę trudniej ale dasz radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Dzisiaj znalazłem czas aby wziąć się za ten problem z wyciekiem z okolic magneta . Pomęczyłem się trochę i odkręciłem tą osłonkę . Ujrzałem nie ciekawy widok po prostu wszystko zaolejone szczególnie cały mechanizm tam gdzie linka, pod magnetem itp . Aczkolwiek nie wiem czym to jest spowodowane i nie wiem jak temu zapobiec. Łapcie tutaj trochę fotek, które zrobiłem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 16:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
tam jest pompka oleju..i masz tam wejście na przewód od zbiorniczka i pewnie ten przewód się poluzował i kapię....ewentualnie sprawdź jeszcze przewód czy cały jest :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
albo po prostu pompka kropnięta już, ja tak miałem i olej zamiast podawać, to wyciekał wszędzie




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2010, 10:42
Posty: 8
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Przyłącze się do tematu bo mam taki sam problem. Juz od pewnego czasu mam własnie tak samo. u mnie akurat od momentu zmiany na cylinder 70. Rureczka od przewodu oleju się poszerzyła. przez co olej uciekał. noo ok rozumiem. Wiec obciąłem lekko ta rureczkę tak ze była ciasna i ledwo wchodziła na swoje miejsce. Dalem ściągacz żeby ładnie trzymało. lecz znowu ucieka. A wiec jak siwy12377 pisze wystarczy wymienić papkę ? Czy zamiast wydawać pieniądze, usunąć dozownik i stosować mieszankę do baku ?




_________________

YeAh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 0:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
SebaMMM8, polecam Ci robić samemu mieszankę. Wtedy będziesz pewien, że Twój cylinder ma zapewnioną odpowiednią dawkę oleju do optymalnej pracy. Taka pompka oleju jest bardzo zdradliwa. Niby jest na niej regulacja poprzez podciągnięcie linki ale samemu tak naprawdę będzie Ci trudno określić ile bierze oleju, no chyba, że po opróżnieniu zbiorniczka. Poza tym nawet lekkie pęknięcie, czy przecięcie wężyka który idzie od tej pompki do gaźnika może spowodować brak podciśnienia dzięki któremu olej dostaje się do gaźnika i miesza z paliwem. Sam przez tą pompkę zatarłem 1 cylinder i twierdze, że to właśnie ona jest jednym z powodów dlaczego jak kupujesz skuter jedzie 55 a za 2 lata 45.

Tobie klarok, radzę, żebyś sobie od razu wymienił ten wężyk. Są to naprawdę groszowe sprawy, a będziesz przynajmniej spał spokojnie. A poza tym na Twoim miejscu bym tą pompke wywalił i sam robił mieszankę. Może jest i to troszkę uciążliwe ale na dłuższą metę opłacalne i co najważniejsze da się dorobienia samemu mieszanki przyzwyczaić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 7:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
klarok, miałem to samo i niestety musiałem kupić nowy dozownik :/ nie wiem jak u ciebie może po prostu tak jak pisali wyżej że wężyk ci się przetarł i leci olej.




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2010, 10:42
Posty: 8
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
wiq_27, chyba zrobię własnie tak jak mówisz. Dozownik z olejem dzisiaj wymontuje i będę robił mieszankę. Powiedzcie mi, sorry ze dam taki przykład ale jak są takie male słoiczki z przecieru pomidorowego od Pudliszki, czy będzie to optymalna dawka oleju na 5l ?




_________________

YeAh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
SebaMMM8 pisze:
Powiedzcie mi, sorry ze dam taki przykład ale jak są takie male słoiczki z przecieru pomidorowego od Pudliszki, czy będzie to optymalna dawka oleju na 5l ?
:mrgreen:

Z tego co pisałeś to masz 70cc ja na 5l benzyny do Malossi Sport 70cc leje 100-120 ml oleju. Musisz sobie zrobić jakąś miarkę albo po prostu jeśli masz schowek w skuterze jeździć z pojemniczkiem oleju i bezpośrednio z tamtąd sobie odmierzać . Jak chcesz użyć słoiczku po pudliszkach xd najlepiej odmierz sobie strzykawką te 100 czy tam 110 ml i zaznacz sobie markerem, żebyś potem wiedział ile lać do tego oleju przed udaniem się na cpn. Aha i nie zapomnij umyć słoiczka :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2010, 10:42
Posty: 8
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Spoko spoko ;) tez mam malossi sport ;P wiq_27 a co do tej papki to ona tylko papuje olej z tej rureczki od dozownika, przez ta cieniutka rureczkę do gaźnika ? nigdzie więcej ? sorry ze tak się pytam ale widzę, ze jesteś bardzo obeznany w tym temacie.




_________________

YeAh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
SebaMMM8, tak z tego co pamiętam to od pompki idzie tylko jeden przewód do gaźnika i nigdzie więcej. Możesz to spokojnie wszystko wyjąć tylko wtedy pamiętaj samemu robić mieszankę. Tą dziurę która Ci tam zostanie po wyciągnięciu dozownika możesz zaślepić przykręcając coś, żeby Ci tam syf nie leciał. Ja tego niczym nie zakrywałem, jeżdżę tak już z 7 tys i nic się nie dzieje. Także jeśli nie offroadujesz to możesz to nawet tak zostawić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Polecam ją zaślepić chociaż silikonem bo jestem po kapitalce i własnie miałem tą pompkę wyjętą i przez nią mi tyle syfu naleciało itd że dziwie się że tam cokolwiek działało normalnie jak by łopatką piachu nawalił.. radze zaślepić :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 0:08 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 19:06
Posty: 128
Lokalizacja: Świebodzice
Pojazd: Keeway Matrix swap
To jest system pomagający w paleniu gumy ;P a tak serio, to przewód prawdopodobnie się poluzował :)




_________________

Keeway Matrix 2011 SWAP Minarelli AC!
keeway-matrix-2011-swap-mina-ac-by-sevenpro-t403042.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy