Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 12:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Kupuj wydech sportowy, na tych częściach da naprawdę dużo i dopiero wtedy poprawnie wszystko wyregulujesz, chociaż teraz też nie powinieneś mieć z tym problemu. Od tej strony gaźnika widzisz śrubkę od wolnych obrotów(ta ze sprężynką, wystająca) chyba wejście na olej jeszcze jest no i wejście na linkę gazu i linkę ssania. Od drugiej strony masz pewnie taką bardziej ukrytą śrubkę służącą do wzbogacania lub ubogacania mieszanki. Dodatkowo zostaje jeszcze opcja regulacji na iglicy. Jaką masz dyszę?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 12:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dysza to bardzo ważny element mając stożek i większy cylinder, myślę że dysza 85 lub 95 byłaby ok. Poza tym, o jaką śrubkę Ci chodzi? Dysza znajduję się w gaźniku a Tobie pewnie chodzi o to że króciec jest zakręcony śrubką nie do odkręcenia. To celowy zabieg, coś na kształt plomby gwarancyjnej oraz pewności że tego nie odkręcisz. Taką śrubkę najlepiej naciąć na środku szlifierką na płaski śrubokręt i wykręcić ją nim. Możesz też próbować jakimiś obcęgami ją odkręcić lub spiłować jej boki tak aby jakiś klucz na nią pasował. Jednak tam nie masz dyszy, tam znajduję się zawór membranowy a dysza jest w gaźniku, jak odkręcisz komorę paliwa to masz tam dyszę. W tym gaźniku akurat masz ułatwiony montaż\demontaż dysz, ta duża śruba od spodu gaźnika to ułatwia. Wystarczy że ją wykręcisz i już widzisz jaką masz dyszę, będzie na niej pisać rozmiar.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, 12:52 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 0:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Odkręcasz pokrywę wentylatora i od spodu, blisko cylindra masz pompkę. Oleju lej 1:35 jeśli masz na dotarciu, jeśli nie to 1:45-1:50 ale musisz mieć dobry olej, pamiętaj i zawsze jak tankujesz to pamiętaj żeby zrobić mieszankę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy