Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2012, 20:43 
*

Rejestracja: 21 lut 2012, 20:31
Posty: 4
Pojazd:
Mam chinski skuter 4t kingway coliber. Dzisaj zmieniałem uszczelke miedzy cylindrem a glowicą bo wczesniej nie bylo kompresji.(To juz inna historia) Po zmianie bylo czuc ze kompresja jest wieksza. Potem przykreciłem go do rama. Kopałem kopka ze sto razy ale nie chcial nawet chycic. Wiec odkreciłem gaznik z króćcem i odlozylem na bok. Wtrysnolem troche paliwa pod swiece. i gdy pokopalem z 3 razy to strzeliło ogdniem i za kazdym razem gdy wiecej kopałem. A tam od dołu gdzie tłumnik to bylo mokre od paliwa. To tak ma być???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 21:09 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 8:19
Posty: 39
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
Przyczyną mogą być żle ustawione zawory. Posprawdzaj szczelinomieżem przerwe na zaworkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
źle ustawiony rozrząd "!!" :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 21:55 
*

Rejestracja: 21 lut 2012, 20:31
Posty: 4
Pojazd:
Teraz czytałem na forum info o zmianie cylindra. I tam pisalo zeby te litery ,,in'' na tłoku byly skierowane w góre. A ja mam je skierowane w dół i skuter normalnie wczesniej chodzil dopuki nie stracił kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:03 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 8:19
Posty: 39
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
ale na tłoku powinieneś mieć szczałke., i ta szczałka powinna być skierowana w strone okna wydechowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 21 lut 2012, 20:31
Posty: 4
Pojazd:
niemam szczałki. To jest tłok chinski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:11 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 8:19
Posty: 39
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
to sorki, nie wiedzialem ;/
no to pozostaje ci tylko rozebrać jeszcze raz i wszystko zrobić tak ja powinno być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 23:03 
*

Rejestracja: 21 lut 2012, 20:31
Posty: 4
Pojazd:
Ale tez to mnie martwi ze kiedys normalnie chodził na odwrotnie załozonym tłoku i zle ustawionym wałkiem rozrzadu. ;D A teraz cos sie zepsuło i kompresji niema. No tam uszczelke nasylikonowalem to juz jest ale słaba. I nie odpala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 23:20 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 8:19
Posty: 39
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
ewentualnie posprawdzaj uszczelniacze zaworów, te w głowicy. Mogły się wurobić i przepuszczają ciśnienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy