Dzisiaj jest 27 lis 2024, 2:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 cze 2009, 16:37 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
EHh i kolejny problem. Dzisiaj dokrecajac pneumatem srube lekko zeskoczyla i 2 ząbek na gwincie sie ułamal na wale tam przy wario. Co proponujecie z tym zrobic? Bo teraz sruba cieżko i krzywo sie dokreca. Po drugie po tym zabiegu matrix nagle przestal palic jezdzilem na nim 30min wczesniej i chodzilo all i nagle przestal palic iskra jest paliwo jest obroty na obrotomierzu czasem wskoncza do 4-5tys ale on nie zapala


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2009, 20:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Gwint się ułamał, wieloklin na wale się ułamał, ułamała się część wentylatora wariatora, ułamały się ząbki koronki rozrusznika? Skonkretyzuj to! Skąd ktoś ma sobie to zgadnąć. Opisałeś to tak że kompletnie nic nie wiadomo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 6:49 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:40
Posty: 82
Pojazd:
ułamał sie troche gwint wału i sruba sie nakreca no ale krzywo... Nic sie temu nie stanie? Co powinienem zrobic w takiej sytuacji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 9:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wał powinien iść do jakiegoś tokarza lub zakładu który naprawi ten gwint. Krzywo nakręcona śruba to naprawdę nic dobrego, może spieprzyć wiele więcej rzeczy. Jakby nie było to wał jest jedną z najważniejszych części które muszą być w pełni ok aby silnik był sprawny.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Zgadam się z ToX, dodam jeszcze, że nie powinieneś teraz jeździć, teoretycznie przy każdym odkręceniu wariatora powinno się nakręcać nową nakrętkę, ale kto tak robi ? ..... :? Przy dokręcaniu wariatora nie można przesadzić z mocą pneumata bo takie są tego skutki...
Pozdrawiam Łukasz




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy