Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2012, 18:34 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 21:30
Posty: 17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pojazd:
Witam,

Zmieniłem plany odnośnie części jakie chciał bym zamontowac w swoim skuterze: Keeway Matrix 50. Planuje nowy wydech: Stage6 Pro Replica Chrom i wariator Stage6 Sport Pro. Co myślicie o tym połączeniu. Ile mogę wyciągac z tymi częściami (aktualnie tylko zdjete blokady i jest v-max 65 km/h). Co jeszcze polecili byście mi kupic (tuning mechaniczny).

PS. Nie działa mi polski znak c, więc sorry za te wszystkie "c".


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Ja do serii bym S6 nie dawał, bo lubi wysokie obroty. A na serii musi ciągnąć od dołu :)

Więc myśle, że:
-LeoVince ZX
-Tecnigas Next-r, Tek

+ wario:
Hebo NG
Polini SC




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Na tym zestawie powinieneś wyciągnąć około 75-80km/h realnych po dobrej regulacji napędu. Co do dalszego tuningu to zależy w jakim stanie masz wentylator wariatora, sprzęgło oraz dzwon sprzęgła jeżeli są w dobrym stanie to powinieneś zacząć od gaźnika dellorto 17.5mm, a jeżeli chciałbyś coś więcej to wystarczy 70cc klasy sport najlepiej Stage6 Streetrace wtedy byłby złożony skuter o klasie tuningu sport osiągi wtedy były by bdb :)

PioneerO, Kto powiedział, że musi ? Wystarczy odpowiednio wyregulować napęd wtedy moc będzie przeniesiona na prędkość maxymalną . W końcu wydech jest zrobiony po to żeby był użytkowany a nie kupowane niskoobrotowe bo niby tak ma być . Jeden i drugi jest odpowiedni jest to tylko kwestia innej regulacji .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 18:54 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 19:20 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 21:30
Posty: 17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pojazd:
@klarok Dzięki za profesjonalną odpowiedź :). Co sądzisz o tym połączeniu i tych częściach?

@PioneerO Jeśli masz pisac posty nie posiadając wiedzy to nie w moich tematach.

Po 1. napisałem o wydechu wysokoobrotowym, więc zrozumiałe jest, że takiego szukam, więc nie potrzebuje odpowiedzi "leovince zx" bo jest to wydech niskoobrotowy!. Szukam pomocy u ludzi, którzy mieli z danymi częściami stycznośc. Po 2. wario od hebo nie współgra z wydechem zx, więc co ty próbujesz osiągnąc proponując taki zestaw i wprowadzając ludzi w błąd? Dobrze wiem, że stage6 lubi wysokie obroty i głównie dlatego chcę go zamontowac. Słyszałeś o czymś takim jak twardza sprężyna dociskowa, twardsze sprężynki sprzęgła i lżejsze rolki?


Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 19:23 przez LoZi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Polecił bym Ci Leo ZX + Multivar + regulacja ;]




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 21:23 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Ładuj śmiało Dellorto 17.5 bo te gaźniki keeway'owskie to shit niesamowity. Ja bym dał oprócz tego Yasuni R lub Pro Replica + Hebo NG lub Polini SC lub S6. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 22:13 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 21:30
Posty: 17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pojazd:
Odnośnie zx to napisałem już, interesują mnie wydechy wysokoobrotowe, a zx to niskoobrotowy. Jeśli piszecie propozycje zmiany jakieś dodatkowej części (nie wspomnianej w temacie) to piszcie ile może skuter na tym zyskac. Bo sama informacja "Dellorto 17.5" nic mi nie daje, piszcie od razu o ile przy założeniu danej części polepszą się osiągi.

Raczej wolał bym, abyście pisali co myślicie o tym połączeniu, niż pisali swoje propozycje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
LoZi, Nie ma dokładnie takiego czegoś jak się "nie zgra" . Wszystko trzeba po prostu poddać odpowiedniej regulacji. Każdy silnik inaczej na nią reaguje po prostu trzeba dobrze wyczuć skuter i sprawdzić co go gryzie wtedy dokupić części regulacyjne. Poszukaj tutaj na forum gdzieś był temat odnośnie regulacji długi to on jest, ale ciekawy i czegoś się z niego nauczysz.


Co do części to tak jak pisałem Gaźnik Dellorto 17.5mm może dać Ci lepszą reakcję na manetkę, a spalanie znikomo się zwiększy. Natomiast potem wystarczy dokupić słaby cylinder klasy Sport np S6 Streetrace i będzie złożony skuter na klasie tuningu Sport :) . Sprawdź w jakim stanie masz resztę przekładni tzn okładziny sprzęgła, czy dzwon nie jest bardzo mocno przebarwiony i czy wentylator wariatora nie jest powyginany, poukruszany itd. Jeżeli będziesz miał kasę i chcesz dalej tuningować skuter to tak jak pisałem - Gaźnik :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 14:40 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
LoZi, W każdym skuterze dana część inaczej chodzi. Możesz sie wykresami z hamowni kierować ale najwiekszą wage odgrywa regulacja. A co do gaźnika... Da Ci dużo bo w keeway'owskim przepustnica sie otwiera do kitu. A Yasuni R sam polecam bo mam. A w wariatorach masz duże pole do manewru. ja polecam zmiane gaźnika + waria + wydechu na te które wymieniłem powyżej. Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy