Dzisiaj jest 24 lut 2025, 3:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2012, 11:08 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 11:06
Posty: 2
Lokalizacja: Proboszczów
Pojazd:
Witam miałem kupić silnik 2t ale uzbierałem kasy i kupiłem orginalne części do Rometa 4t.
-Sportowe przełożenia wtórne NARAKU [+10%] - GY6 139QMB/A
-Sprzęgło sportowe NARAKU [Black Edition] 107 mm
-Sprężyna centralna MIDRACE [+1500] +22%
-Wariator NARAKU [STANDARD] – 139QMB/QMA 5,5 gr
-Świeca NGK, filtr Paliwa, Sportowy dzwon sprzęgła WM.
I mam mały problem bo czuję jak skuter fajnie wkręca się w obroty ale jego v-max 65km/h i strasznie wyje a nie chce już jechać. Chce zachować start ale żeby polepszył się v-max:)

Poprawiłem nazwę tematu




_________________

Sportowe przełożenia wtórne NARAKU [+10%], Sprzęgło sportowe NARAKU [Black Edition] 107 mm, Sprężyna centralna MIDRACE [+1500] +22%, Wariator NARAKU [STANDARD] 5,5 gr, Świeca NGK, filtr Paliwa, Sportowy dzwon sprzęgła WM. Cylinder 80ccm


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 11:43 przez sid1959, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 14:59 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 7:12
Posty: 120
Pojazd:
Przełożenia wtórne +10% stosuje się do większych pojemności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Chmm, może problem leży w regulacji napędu?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 15:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
No i żałuj, że nie kupiłeś silnika 2t. Jak byś trochę poczytał to byś się dowiedział, że tuning Chińskiego 4t jest nie korzystny. Jedynie najlepiej kupić cylinder 70 czy tam 80cc firmy Airsal lub jakiejś innej dobrej, a nie typowej Chiny z allegro. Wtedy skuter ładnie zyskuje na osiągach. Do twoich części lepiej było by kupić cylinder i gaźnik wtedy powinno by to jeździć. A może masz zablokowany moduł ?




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak jak kolega wyżej pisze - sprawdź moduł czy nie jest zablokowany.

a po drugie cylinder większy (90cc Narraku Black Edition może być :wink: )
Tłok ma średnicę 52,40mm + do tego głowica (najlepiej od Naraku)

- do zestawu dokładasz gaźnik fabryczny od skutera 125cc z fabryczną dyszą

- i śmiga jak rakieta :wink:


PS: jeśli nie masz kasy to zamów z alledrogo cylinder 90cc (88cc) tłok 51mm z głowicą razem + gaźnik od skutera 125cc :wink:


PS2: A to był twój największy błąd w życiu, że nie kupiłeś skutera 2T :lol: - chyba że ci zależy na niskim spalaniu :wink:

PS3: Mi na serii licznikowe 70km/h jedzie skuter - poszukaj dobrze czy nie masz blokad jeszcze


Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 20:44 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 20:59 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 11:06
Posty: 2
Lokalizacja: Proboszczów
Pojazd:
Moduł mam odblokowany dzisiaj podregulowałem rolkami a cylinder zmienie na 70ccm bo 80 ma siłe ale nie da rady tego przenieść na koło..




_________________

Sportowe przełożenia wtórne NARAKU [+10%], Sprzęgło sportowe NARAKU [Black Edition] 107 mm, Sprężyna centralna MIDRACE [+1500] +22%, Wariator NARAKU [STANDARD] 5,5 gr, Świeca NGK, filtr Paliwa, Sportowy dzwon sprzęgła WM. Cylinder 80ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 21:08 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
DJPIECZYWO pisze:
do zestawu dokładasz gaźnik fabryczny od skutera 125cc z fabryczną dyszą

Będzie pasować do seryjnego krućca z 50cm3 ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 21:54 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
sid1959, słuchaj, daj cięższe rolki, pobaw się dociskami i sprężynkami, powinno pomóc :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 14:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Mate57 - do seryjnego nie będzie....

ale są komplety gaźnik z króćcem specjalnie przystosowany do seryjnych 50cc :wink:

np. to:
http://allegro.pl/tunning-gaznik-do-4t- ... 63063.html :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy