Dzisiaj jest 12 mar 2025, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TGB 303 RS
Post: 01 lip 2009, 10:43 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 10:39
Posty: 2
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Witam!
Mam pytanie dotyczące mojego skutera, a mianowicie TGB 303 RS.
Jadę nim teraz 60-65 km/h po prostej. Mam zdjęty chyba tylko
zawirowywacz spalin, czy coś jeszcze to nie wiem bo w serwisie mi robili.
Teraz gdy pojechałem do mechanika chcąc zdjąć jakąś blokadę aby szybciej
jechał np. pytalem sie czy nie zdejmie z wariatora, byłem u dwuch mechaników
i każdy mowił, że lepiej nic już nie zdejmować bo potem paski mogą się urwać
i że sie będą psuły inne części gdy wymienie jedna. Mowil też po tym jak mi cos tam zrobili zeby to 65 jechal zeby z większej górki calego gazu nie dawać bo cos sie może zepsuć czy coś nie pamiętam co gadał.
Nie wiem co zrobić chciałbym żeby jechał tak conajmniej 75-80.
Myślałem o wymianie kilku części ale nikt mi tego zrobić nie chce.
Coś takiego na przykład:
Przełożenia sportowe nr 1 i 2
sprzęgło racing
sportowy wariator
wydech tecnigas next-R
dysza z 60 na 65
regulacja gażnika
zdjęcie blokady w module
przekładnia

Doradźcie coś jeżeli macie ten skuter stuningowany to powiedzcie ile jedzie, co zrobiliście, czy są jakieś problemy, awarie.


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 10:49 przez guru1298, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 11:16 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
ale ci glupot nagadali :shock: ten skuter po zdjeciu wszystkich blokad jedzie 65 . Po zdjeciu blokady z wariatora nie ma opcji zeby ci sie pasek zrywal u mojego kolegi w 303 po tunie i po 12 tys km dopiero zerwal sie pasek. Jesli chcesz zeby ci jechal wiecej nie pozostaje ci nic innego jak wymiana czesci na sportowe. Wsadzil hebo ng i yasuni z i latal mu ok 90 km/h


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 11:18 przez PtR_17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 12:04 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 10:39
Posty: 2
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Tylko to kupić? Czy może żeby lepiej było dostosowane coś jeszcze trzeba zmienić? Jak kupie nowy wariator musze go jakos "dotrzeć"? A ten mechanik powiedział, że jak kupie lżejsze rolki to bedzie szybciej jechal ale bedzie wolniej sie rozpędzał i bedzie słabszy a jak cięższe rolki to bedzie mocniejszy i wolniej jechal, czy to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 12:21 
*

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:08
Posty: 104
Pojazd:
zmien mechanika :lol: lzejsze rolki szybciej sie rozpedza na poczatku pozniej troche gorzej , na ciezkich na poczatku muli pozniej troche lepiej sie rozpedza jesli sa roznice w predkosci to nie wielki ok 2/3 km/h .Kupujac wariator hebo ng dostajesz 3 komplety rolek zeby latwo wyregulowac on wsadzil 4.1 g sprezyne polini + 15 i yasuni z i super mu chodzil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy