Dzisiaj jest 11 lip 2025, 11:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2012, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Witam. Posiadam skuterka Faspider F8, podróba minarelli. I tak: wczoraj chciałem rozebrać wariator. Zrobiłem blokadę tłoka, zamontowałem i próbuję odkręcać. Nie udało mi się, ale coś objechało. Najpierw byłem przestraszony, że zrobiłem dziure w tłoku. Odpaliłem i działa, uff na szczęście. Ale coś mnie zaniepokoiło: Dzisiaj jadę na zlot i widzę, że skuterek stracił na mocy. Prędkość max zmniejszyła się o ok 10 km/h a przyśpieszenie zmalało o 40%. Czy coś uszkodziłem? Jak tak to co? Jeździ teraz gorzej niż seryjny chinol 4t




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 20:43
Posty: 61
Lokalizacja: WWA
Pojazd:
'...objechało' - masz na myśli że obróciłeś o obrót wałem a śrubka nie drgnęła? jeżeli tak było to spróbuj sie wsłuchać czy coś nie stuka teraz w silniku, (korbowód - wał, korbowód - tłok) tam mogły powstać luzy, w co nie chce mi się zbytnio wierzyć (ale tak jak mówisz, podróba minarelli to i być może wytrzymałość słabsza).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 12:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
może gwint w głowicy się objechał z deka i ucieka kompresja




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 12:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
właśnie że ta blokada nie drgnęła, a zrobiłem obrót wałem,
a o co chodzi z tym że gwint się objechał?
W zeszłym roku też miałem niewyjaśniony spadek mocy, na okres ok 2-3 miesięcy, a potem znowu wszystko same wróciło do normy

P.S. zrobiłem wczoraj 50 km wiec dziura w tłoku raczej odpada...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 12:56 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Jakbyś miał dziure w tłoku, to nie odpalisz, wiem coś o tym ;]
Ja też bym obstawiał ten gwint, gdzieś tam może kompresyjka uciekać i nie bedzie takiej mocy jak wczesniej.
Ew coś sie ukruszyło i porysowało nikasil w cylku.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...