Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2012, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 11:13
Posty: 5
Pojazd:
Witam. Mam pytanie a mianowicie czy jakbym kupił rolki 4.0g bądz 4.1g i spręzyne sprzęgła twardą czy to mi coś da?? W skuterze wszystko jest seryjne. Jeśli to nic nie da to prosze napiszcie mi co moge zmienić tak na sam początek narazie w okolicach 100zł.
Dzięki za pomoc :).


WESOŁYCH ŚWIĄT I MOKREGO DYNGUSA :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 22:27
Posty: 24
Lokalizacja: z daleka
Pojazd:
To da tylko przyśpieszenie lepsze, kup cylinder chinską 80ccm i jakiś chinski wariator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 10:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Jakbyś dobrze dobrał rolki do sprężyny, to przyśpieszenie i lekko v-max by się poprawiło.
@up Kolego, lepiej dozbierać trochę kasy i kupić cylek Airsala lub Naraku i jakiś porządny wariator np Polini SC.
Kolega zamawiał cylek 80ccm Airsala, Polini SC, dyszę 80 i jakieś tam rolki, sprężynki sprzęgła i dociskową i wyniosło mu to razem około 500 zł.
Różnica jest ogromna, więc radzę uzbierać pieniądze i kupić coś pewnego.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 12:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 11:13
Posty: 5
Pojazd:
lamal dzięki za rade i chyba zrobie tak jak ty mówisz poczekam troche ale będzie to pewniejsze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 20:22 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Po co AIRSAL itd. 300zł za do 4t ładować? Wg mnie głupota. Ja mam ten cyl za 40zł i śmiga aż miło ma sporo mocy ale fakt bardzo dobrze docierany był gdyż co 4/5km przerwa 10 minut i docierany 500km ale warto było




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
ja mam coliberka seryjnego bez żadnych przeróbek (pierwsze wypusty) jedynie co musiałem zmienić to lakier zanim uzbierasz na lepsze części postaraj się go jedynie wyregulować jest w nim kilka blokad. Pierwszych 2 łatwo się pozbyć w gaźniku pod pokrywką śrubka i w filtrze powietrza zwężka przepływu
po zdjęciu tej ostatniej musisz regulować gaźnik
no i paliwo lej 98 będzie się lepiej zbierał i zarazem mniej gazu potrzeba aby się rozpędzał
Lamal ma rację lepiej uzbierać troszkę i kupić lepsze części aby nie było rozczarowań po sezonie ze wymaga ponownego remontu
Jak już wymienisz części napisz powiem ci jak poprawnie docierać silnik aby nie tracił mocy ani prędkości




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 22:19 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
jobi, lepsze części licz airsala 300zł a chiński 50zł to masz 6 cylków w tej cenie to ja wolę kupić chińskie i nawet do sezon wymienić jak dać 300zł za airsala fakt ma ciut więcej mocy bo kolega w kymco miał ale nie warto ładować tyle wg mnie




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 8:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 11:13
Posty: 5
Pojazd:
Ok jak już kupie te częsci i wszystko zamontuje to napisze do Cb jobi , ale jednak zostane przy airsalu ;p
dzięki za wypowiedz pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 13:31 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
fEN, uwierz szkoda kasy na AIRSALA!




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 11:13
Posty: 5
Pojazd:
No jeszcze się zastanowie bo w planach mam malowanie plastików ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 16:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
stunter16 oczywiście kupisz 6 chińskich za 1 airsala, ale docieraj te 6 chińskich, pozdrawiam. Ja obstawiałbym przy airsalu, dobrze dotrzesz i latasz pare lub parenaście tysięcy kilometrów.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 17:23 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Na chinskiej 80 tez da sie polatac kilka ladnych tysiecy polatac.




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 11:13
Posty: 5
Pojazd:
Dzięki koledzy za rady co do airsala stwierdziłem że zostane przy nim a na malowanie uzbieram sobie jak juz zrobie tuning mechaniczny pozniej pobawie sie w tuning optyczny pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy