Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2012, 22:01 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 15:25
Posty: 19
Pojazd:
Witam. Wymieniłem cylinder z 50ccm na 80ccm (chinski) razem z głowicą, wałkiem.
Skuter: coliber fartt 4t

Jak już pojechałem zobaczyć jak to wszystko pracuje, to bardzo przerywał... dostałem tez taką niby dysze tuningową i z nią tak przerywał, zmieniłem na tą co była seryjnie no i przestał przerywać... ale troche zamula...
no i czy to się musi wszystko dotrzeć i w tedy bedzie sie lepiej wkręcał na obroty?(przyspieszał)?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:03 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Regulacja gaźnika. Musowo dysza większa przy seryjnym gaźniku.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 15:25
Posty: 19
Pojazd:
A regulacja gaźnika, to więcej wkręcić czy wykręcić? I ta dysza, na aukcji pisało ze tuningowa (wiecej nic) i z nią się dławił, a z tą co była od początku jest narazie dobrze...

Czy skuter moze mieć takiego lekkiego zamuła teraz jak dopiero zaczynam cylinder docierać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy