Dzisiaj jest 24 paź 2024, 23:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2012, 10:13 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
Na początek chcę się przywitać, jestem nowym użytkownikiem.
A wiec Witam wszystkich :mrgreen:

Mam problem z moim chińczykiem, który nie odpala. Po zimie nie zapalił tak szybko ale przynajmniej łapał i gasł aż w końcu zapalił. Przejechałem się ok 1km postawiłem na stopkach chwile stał po czym zaczął tracić obroty i zgasł. I od tego momentu za nic się go nie da odpalić, przy kopaniu ani razu nawet nie załapał.

Zrobione zostało:
1. wymiana filtra paliwa bo był zasyfiony
2. dokładne czyszczenie gaźnika
3. wymiana świecy
4. sprawdzane na 2 cewkach ale na obydwu iskra jest
5. regulacja luzów na zaworach, ustawione obydwa na 0,10 w instrukcji podano 0,12 ale nie mam takiego szczelinomierza link do skanu instrukcji
6. podciśnieniowy zawór paliwa działa
7. wszytkiwanie 1-2ml paliwa pod świece nie dawało żadnego efektu
8. paliwo świeże

Po ustawieniu dawki na samo paliwo i kopaniu świeca była prawie sucha. Obawiam się pęknięcia pierścieni. Nie mam manometru ale dziś może uda mi sie pożyczyć z serwisu. Mierząc palcem to jest moment w którym wypycha palec ale nie za mocno. Ale z kolei gdyby pękł pierścień to byłby chociaż taki efekt ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
zawory sie ustawia na 0,05mm ssący a wydechowy 0,05mm lub 0,06mm




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 14:51 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
Luzy ustawiłem, rozrząd w pozycji T. Po ok 20 kopnięciach poradnie strzelił z wydechu i dalej nic.

Manometr mam ale niestety z gwintem 14 wiec zdjąłem końcówkę i dostawiłem do czoła to pokazywał ok 3 ale nie wiem czy to miarodajny wynik bo do czoła to wątpię, że nic nie uciekało.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 7:56
Posty: 19
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Daniel1209 pisze:
5. regulacja luzów na zaworach, ustawione obydwa na 0,10 w instrukcji podano 0,12 ale nie mam takiego szczelinomierza link do skanu instrukcji

Chyba szaleńcy. 0,05 oby dwa albo wydechowy z ciut większym, ja mam na 72ccm tak jak kolega wyżej podał 0,06mm.




_________________

Zapamiętaj! Google nie mają wakacji!

"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 16:24 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
No tak jest podane w instrukcji, do której skan jest w 1 poście. Teraz ustawiłem górny według szczelinomierza na 0,05 a wydechowy tym samym szczelinomierzem ale luźno wchodzi szczelinomierza.
Dodam, że od nowości luzy były ustawiane jak w instrukcji a ma już 7000km przebiegu


Ale to nie pomogło manometr przystawiony gumowym wężykiem do czoła pokazuje 3-4 to załóżmy ze w rzeczywistości jest 4-5 to i tak za mało coś. Możliwe żeby taka kompresja była np z pękniętym pierścionkiem ?


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2012, 16:45 przez Daniel1209, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Daniel1209 pisze:
No tak jest podane w instrukcji, do której skan jest w 1 poście. Teraz ustawiłem górny według szczelinomierza na 0,05 a wydechowy tym samym szczelinomierzem ale luźno wchodzi szczelinomierza.
Dodam, że od nowości luzy były ustawiane jak w instrukcji a ma już 7000km przebiegu


Ale to nie pomogło manometr przystawiony gumowym wężykiem do czoła pokazuje 3-4 to załóżmy ze w rzeczywistości jest 4-5 to i tak za mało coś. Możliwe żeby taka kompresja była np z pękniętym pierścionkiem ?


możliwe, za mała kompresja dlatego nie pali :), zmień pierścienie, i szerokości życzę :P




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 22:18 
*

Rejestracja: 09 wrz 2011, 14:38
Posty: 105
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
raczej pierscienie :)




_________________

Zapraszam do tematu RIEJU RR !!
rieju-rr-2006r-nowe-malowanie-wbijac-komentowac-t366691-20.html#p2479665




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:10 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:44
Posty: 8
Pojazd:
Ok jak będę miał czas to biorę się za rozbieranie.
Da się zdjąć cylinder bez wyjmowania silnika z ramy ? Jak zdjąć łańcuszek rozrządu ?
Skuter to Moto-Zeta Rally 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy