Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2012, 14:24 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam mam pytanie dotyczace wlasnie tuningu. Czy jak kupie cylinder s6 racing mk2, nowy gaznik i wal. To ile z tego koni moglbym wycisnac i jakie osiagi ??? Kurde fajnie miec racingowego squta aczkolwiek ceny mnie przerazaja :o xD, ale ten cylek mnie strasznie kusi. Kupilbym streetrace i wiadomo odrazu z tlumikiem wtedy wiecej czesci moglbym kupic ale streetraze jest zeliwny a racing alu. Poradzcie sie co tu robic :) Pozdrwiam:)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 14:24 przez marcinzaki820, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Streetrace żeliwo, więc jak się zatrze to można szlif zrobić i śmigać dalej ;P
Do tego Stage 6 Pro Replica, która jest wprost stworzonym wydechem pod ten cylek, gaźnik 19mm, jakieś wario np Malossi Multivar.
Jeszcze łożyska wału co najmniej musiałbyś wymienić.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 14:27 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:39 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Noo ale kurde ten racing tak mnie kusi ze nie wiem co :D. a jak by to wygladalo np
- s6 racing mk2
-gaznik 24 albo 21mm
-wal tec racing
-tlumik odblokowany i cala reszta

do

-streetrace
-yasuni R albo s6 pro replica tak jak kolega wyrzej
-gaznik 17.5
wariator s6 sport pro
-sprzeglo s6 sport pro
-dzwon jeszcze jakis nieorginalny :)


A do streetraca musze wymieniac wal ??????? Skuter ma przejechane niecale 1200km :)

ktory pakiet lepszy. Moze po kupieniu pierwszego jakis tlumik kupie moze jakos uzywke wtedy w przyszlosci.
Co sadzicie krory ??? Ktory bedzie mocniejszy ???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 14:41 przez marcinzaki820, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:45 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Nie musisz wymieniać wału do streetrace ale łożyska by się przydało. Ale ten Racing a streetrace to w ogóle inna bajka.Moc bez porównania. A jak chcesz Racinga to kup nowy cylek, wał używany Top Racing Evo NG i gaznik używany conajmniej 21 PWK ,wydech też używka C20 a najlepiej C21 lub S6 R1400 , jakies wario, sprzegło i latasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
2 opcja dużo lepsza :)

Jak ty do Racinga chcesz wkładać tylko odblokowany tłumik to ja Cie gorąco pozdrawiam :D
Nie wyciśniesz pełnej mocy , a na drugim zestawie mocy Ci wystarczy ;)




_________________

Longjia swap Rox :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:48 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
nooo wtedy latam duzo szybciej niz na streetrace ale w sumie jak chce zeby byl mocny baardzo , to moge kupic racinga (bardziej mi sie oplaca jezeli chce miec moc) a w przyszlosci skonczyc caly tuning. Co byscie zrobili , nie chcialbym kupowac uzywek :/. A kolego jak tam twoja longija ???? tez chcesz kupic streetrace tak???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 14:55 przez marcinzaki820, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:51 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Ja bym brał racinga bo mocy nigdy za mało. Ale na dobrych używkach też będzie git i kasy zaoszczędzisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Nie radzę do seryjnego wydechu kupować sporta, a co dopiero racinga...
Jakbyś cały set kupił do streetrace kupił to byś miał więcej mocy niż na tym racingu.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:58 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Kurde kupie chyba racinga bo mocy nie zabraknie a miesiac po miesiacu bede kupowal nowe czesci a pozniej bd jechal 115 na godzine a nie 90 na streetrace. Lepiej zainwestowac w racinga :) a jak z walem i przelozeniami ??? po kupieniu racinga ??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 15:12 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
up :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Wał koniecznie do zmiany przy racingu+łożyska i uszczelniacze. Przełożenia również do zmiany. Ja bym wybrał opcje ze streetem albo jeżeli kupujsz racinga to np kompletujesz części i wkładasz w jednym momencie. Bo latać na "odblokowanym" wydechu przy racingu to bez sens.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 15:18 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Az tak zle ???? :) Moze poprostu zaloze racinga ze zmienionymi przlozeniami itp ale z seryjnym wario , sprzeglem i wydechem , a z czasem moze jak dotrgo na spokojnie doloze wtedy wydech , coo????




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 15:25 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Powiem tak wał,łożyska gaznik i cylek musisz na raz wsadzić. Ale wtedy na pewno bedzie większa moc niż na sporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 16:11 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Dobra dzieki tak zrobie kupie lozyska ,wal , gaznik i cylek a reszta to jak kasa bd . A jakie najlepszeczesci wtedy do tego cylka ??? wal itp??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Wał np top racing evo ng
napęd to najlepiej overrange kit malossi
wydech coś pokroju s6 1400, yasuni c20,c21
gaźnik 24 pwk
łożyska skf c4
do tego króciec+zawór membranowy

Looknij do kogoś kto ma s6 racing mk2 i popatrz jakie ma części.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 11:23 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Dobra dzieki. Temat do zamkniecia. Pozdrawiam :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 15:29 
*

Rejestracja: 10 maja 2011, 18:17
Posty: 40
Pojazd:
Składaj na sporcie, i ci pójdzie te 100km/h. Ferro mają przełożenia takie jak w neosie.
Wał na seryjnych łożyskach wytrzyma spokojnie, ale lepiej wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 9:30 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Na sporcie ???? Kazdy co innego mowi :/. A ty masz cos przerobione ???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 21:12 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
up :) doradzcie :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 18:30 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
up




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy