Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2012, 4:15 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czy usunięcie rurki odchodzącej od kolanka która jak mówi serwis służy do rozrzedzania spalin dla katalizatora i wywalenie samego katalizatora da mi coś na osiągach ? Dodam że niektórzy uznają to za blokadę ale mam do tego pewne wątpliwości ponieważ przy zakupie skutera dostałem 2 kolektory, pierwszy cieniutki a drugi ten "odblokowany" grubszy ale nadal z tą rurką... Dodam że po zdjęciu krążka z wariatora, zmianie dyszy na większą która także dostałem przy zakupie oraz wywaleniu zwężki i zmianie kolanka skuter leci jakieś 75 czy mogą być jeszcze jakieś blokady ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 7:46 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
To nie jest blokada to poprostu takie coś aby nie zanieczyszczać środowiska czy jakoś tak xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 8:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Maksiu pisze:
To nie jest blokada to poprostu
No to jesteś w błędzie bo inaczej to się nazywa zawirowywacz spalin którego zadaniem jest blokowanie spalin w wydechu ,powodujące blokade oddawanej mocy przez cylek,sprzedawcy wciskają kit że to ma pomóc w ochronie środowiska,x49 a zmieniałeś moduł??? :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 8:56 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ja to miałem i lekko mi latał 80 więc takie blokady to mogą być w sumie wywaliłem to i różnicy nie odczułem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 10:25 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czyli nie wywalać tego bo g#wno da tak ? a te rurke z filtra powietrza wywalić czy niewiele mi to da i będzie tylko więcej palił bo będzie trzeba iglicą się bawić albo dyszą ? Bawił się ktoś w robienie tego w Benelli 49x konkretnie ? Chodzi o gumowa rurka ktora ma jakies 5 cm to nie jest tłumik szmerów ssania albo cuś ?
Na tym filmiku te 2 rzeczy to kolejne blokady ;/
http://www.youtube.com/watch?v=HM-GV-Arjpk

modułu nie zmieniałem ciekawi mnie ile da te grzebanie w wydechu i w filtrze wie ktoś ?


Ostatnio zmieniony 09 lip 2012, 12:38 przez X49, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 8:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 18:30
Posty: 77
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd: Yamaha Slider
X49, ten katalizator o którym mówisz jest blokadą i ogranicza obroty silnika. Sam mam go w oryginalnym wydechu w Sliderze. Wywal to i tyle;) Jedna blokada mniej. Jeśli nie chcesz żeby czepiała się policja jak Cię (odpukać) złapią to możesz odciąć, zaspawać i tą rórkę "przyłożyć" do kolanka i będzie dawała wrażenie, że nadalmasz blokade :wink:
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 17:09 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dzięki a sporo to daje i nie podnosi spalania ? Też właśnie tak myślałem żeby to uciąć zaspawać i znowu przyspawać te rurke i machnąć farbą do kominków :D i sam katalizator też wywalić on jest w końcówce tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 22:26 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Chyba mówimy o tzw. OES-ie czyli systemie dopalania spalin. U mnie z kolektora wydechowego szła rurka do czegoś co wyglądało jak gaźnik i tam szedł przewód podciśnieniowy od gaźnika, który przy pewnych obrotach otwierał przepływ z innego wężyka prowadzącego spaliny do filtra powietrza. Ustrojstwo wywaliłem, a otwory zakleiłem. Dało mi to tyle, że pod górkę już mniej zwalnia. Spalanie ani nic innego nie uległo zmianie.




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 22:18 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dzięki właśnie coś takiego mam i na pewno nie jest to ślepa kiszka tylko te ustrojstwo do dopalania spalin :< A v-max ci nie wzrósł czy przyśpieszenie ? bo zastanawiam się czy warto to robić jak może pod koniec wakacji uzbieram na Lasera jakiegoś :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 9:25
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa Chomiczówka
Pojazd:
Jedyne co zauważyłem to ma więcej siły i mniej zwalnia pod górkę. I ogólnie jakby żwawszy.




_________________

Wbrew krążącym powszechnie opiniom da się jednoczesnie mieć ciastko i zjeść ciastko. Wystarczy zjeść połowę:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy