Dzisiaj jest 02 gru 2024, 22:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2012, 11:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Witam.
Mój problem wygląda następująco:
Luzują mi się cały czas śrubki od wydechu te, którymi się przykręca go do cylindra.
Są one utwardzane i dałem też podkładki sprężynujące ale mimo to cały czas się odkręcają.
Co zrobić, żeby siedziały jak należy?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 12:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przesmaruj gwinty śrubek silikonem wysokotemperaturowym, zakręc i pozostaw do wyschnięcia :D :D :D chyba że chcesz się bawic w przeróbkę na szpilki wklejane na kleju do gwintów,chyba masz już trochę wyrobione gwinty w cylku i jest luźny gwint :D :D :D


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 12:25 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 12:39 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Mam ten sam problem, ale tylko w przypadku gdy zakładam seryjną uszczelkę ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 13:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Przesmaruj gwinty śrubek silikonem wysokotemperaturowym, zakręc i pozostaw do wyschnięcia

Właśnie o tym samym pomyślałem tuż przed przeczytaniem Twojego postu xD




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Może gwint już jest wyrobiony.Jak masz gwintownik to nagwintuj.




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
Może gwint już jest wyrobiony.Jak masz gwintownik to nagwintuj.
Jak ma wyrobiony gwint to samo gwintowanie na ten sam rozmiar nic nie da ,musiałby przerabiac gwint na M7 i wkrecac takie szpilki z M7/M6 :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Chodziło mi o nagwintowanie na większy rozmiar tylko zapomniałem żeby zapisać :D




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 19:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Hurox pisze:
Chodziło mi o nagwintowanie na większy rozmiar tylko zapomniałem żeby zapisać :D
I zapomniałeś napisac jeszcze o dorobieniu szpilki,jaki roztargniony forumowicz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 17:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Skontruj je najlepiej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 17:40 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
wymień śruby na takie o zwykłej twardości (właśnie przez utwardzane mogłeś uszkodzić gwint przy nie odpowiednim wkręceniu) nie nadają się one do stosowania w miejscach o wysokiej temperaturze otoczenia/ pracy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2012, 23:51 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
piszę tak na przyszłość ku przestrodze innych bo nie ma sensu ich zamiany na utwardzane, wierz mi jestem elektromechanikiem (z naciskiem na elektronikę). Możesz też spróbować pasty do naprawy gwintu jednak nie gwarantuję, że w wysokiej temperaturze zda egzamin




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 6:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
gucios pisze:
piszę tak na przyszłość ku przestrodze innych bo nie ma sensu ich zamiany na utwardzane, wierz mi jestem elektromechanikiem (z naciskiem na elektronikę).
No i raczej przy elektronice pozostań ,akurat przy wydechu to nie ma znaczenia jakie szpilki lub śrubki wkręcisz oby tylko nie były z "plasteliny," Też jestem elektromechanikiem z (naciskiem na mechanikę) :D :D :D


Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, 6:34 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 11:51 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
n0ooRt pisze:
akurat przy wydechu to nie ma znaczenia jakie szpilki lub śrubki wkręcisz
właśnie widzę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 12:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
gucios pisze:
n0ooRt napisał/a:
akurat przy wydechu to nie ma znaczenia jakie szpilki lub śrubki wkręcisz
właśnie widzę
Nie spamuj ,nic nowego nie wniosłeś do tematu,mogłeś zacytowac całą moją wypowiedź ,oby tylko nie były z "plasteliny",może rozwiniesz swoją odkrywczą teorię na temat złego wpływu stosowania utwardzanych szpilek lub śrub przy wydechu ,chętnie poczytamy ,ha,ha,ha,vahovcó




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 12:45 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
nie wymyślam żadnych nowych teorii tylko staram się rozwiązać problem, panie elektroMECHANIKU, skoro na codzień zajmujesz się mechaniką to powinieneś wiedzieć o tym iż inną charakterystykę plastyczności posiadają śruby utwardzone a inną nie utwardzane.


Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, 12:46 przez gucios, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 13:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
gucios pisze:
inną charakterystykę plastyczności posiadają śruby utwardzone a inną nie utwardzane.
Co nie zmienia faktu że śruby utwardzane doskonale się sprawdzają przy mocowaniu wydech -cylek,temperatura cylka nie ma żadnego wpływu na nie,zresztą mam szpilki wydechu 6mm/7mm firmowane przez Polini które są utwardzane-twardośc 8,8,panie ELEKTRO-???? Temperatura rozgrzanego cylka AC 100-130 stopni przy katowaniu do 160 C mierzona na zewnątrz cylka ,to tyle info dla ciebie,więc nie smuc o plastyczności śrub bo ta temperatura nic im nie robi ,a dla twojej informacji mam jeszcze założone nakrętki samohamowne ,te z takimi plastikami wewnątrz z którymi też nic się nie dzieje, a problemem że śrubki się wykręcają jest już luźny gwint w cylku i drgania podczas jazdy je odkręcają i to tyle w tym temacie.


Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, 22:48 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 12:41 
*

Rejestracja: 30 lip 2012, 15:57
Posty: 17
Pojazd:
n0ooRt pisze:
te z takimi plastikami wewnątrz
to nie plastik to teflon panie mechaniku :) a temp gazów wylotowych to nie 130c w samochodach ok 900 C w motocyklach pewnie troche mniej, więc nie mierz temperatury na piórach cylindra bo tam akurat jest najniższa. Nie powinno się używać utwardzanych śrub w miejscach które są narażone na wysokie temperatury zresztą jeżeli odkręcałeś kiedyś śruby u kolektora wydechowego lub turbiny to wiesz lepiej ode mnie ;) Lamal ile razy zmieniałeś wydech lub wykręcałeś śruby mocujące wydech, utwardzonymi śrubami bardzo łatwo uszkodzić gwint jeżeli nie ustawisz jej w prawidłowym położeniu (utwardzona śruba działa jak gwintownik).


Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 12:45 przez gucios, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 15:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
gucios pisze:
to nie plastik to teflon
Gdyby to nawet był teflon w co wątpię,to temperatura pracy teflonu wacha się w zakresie -240C do +270C,chwilowo może pracowac do 315C,rozkład teflonu 400C,,cylinder w AC jest jeszcze obudowany plastikową obudową na pewno nie teflonową do cyrkulacji powietrza z wentylatora,również możesz odradzic stosowanie utwardzanych nakrętek do szpilek przy wydechu bo takie też można kupic, zapomnialem dodac że te szpilki mam wkręcone na kleju wysokotemperaturowym do 300C.Szukasz problemów tam gdzie ich niema a gwint można również dobrze zepsuc zwykłą śrubą ,temperatura mierzona na zewnątrz przy połączeniu kolanko-cylek wynosi w granicach 250-350C .


Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 18:34 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy