Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2012, 0:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2012, 23:47
Posty: 2
Pojazd:
witam.
skuter właściwie pełna seria, poza wymienionym cylkiem(47mm)
rolki aktualnie 7g.
gaźnik dysza 80.
pasek w dobrym stanie, sprzęgło również, przełożenie 11/1.
zawory ustawione 0.05/0.07(0.05-0.05 też próbowałem, jeździł) :D
cylek przebieg ok 850km, na stopkach kręci do 10tysi, czasem 11 nawet.
opony 130/70/12, waga kierowcy 95kg.
mimo tego, vmax wynosi 55-60, gps. w porywach 65, z lekkiego wzniesienia. ale to już jest katowanie silnika.
próbowałem już chyba wszystkiego- wymiana dyszy na 85, filtr stożkowy, lżejsze rolki 5g, pasek nowy, ustawienia iglicy, nowa sprężyna centralna etc.
efektów zero, w każdym powyższym konfigu zmiana wynosiła może +/- 3km/h.
może poza tym, że po zmianie sprężyny obroty trochę spadły, teraz przy 50km/h mam ok. 7500 obrotów.
ktoś ma jakiś pomysł, by go ożywić trochę?
nie potrzebuję vmax 80-90. :D
chcę przyzwoitych 60km/h, w ruchu miejskim. ale nie piłując na full manetce, i obrotach rzędu 9500. :/




_________________

d'oh!


Ostatnio zmieniony 11 paź 2012, 0:49 przez Dziki, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 9:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wymień moduł.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2012, 23:47
Posty: 2
Pojazd:
mógłbyś krótko napisać, dlaczego? to nie drogie, kupić mogę oczywiście. ale zablokowany na 11tys by się chyba nie wkręcił...
no chyba że jest inny powód. ;)




_________________

d'oh!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 14:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
No w sumie by nie kręcił, ale zazwyczaj 4t mają blokowany moduł, niekoniecznie obrotami, ale mapą zapłonu (inaczej się na obroty wkręca, wolniej, słabiej itp).




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 15:24 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli obroty rzędu 9500 tys. są obrotami realnymi to na prawdę nie pociągnie to długo.Tego typu silnik nie powinien kręcić przy prędkości maksymalnej więcej niż 7,500 tys.Oczywiście wszystko zależy od mocy danego cylindra.Na początek sprawdź kompresje.Jeśli będzie zadowalająca swoją uwagę zwróć tylko i wyłącznie na przeniesienie napędu i samą jego regulację.Lecz na niemarkowym cylindrze więcej jak 70km/h nie ma co liczyć.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy