Dzisiaj jest 03 gru 2024, 16:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2012, 18:12 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Witam, skuter na stopce gubił obroty w górnej partii więc opowiedziałem cały problem mechanikowi. Gościu stwierdził, że gaźnik nie wyregulowany więc się tym zajął. Skończyło się na wymianie gaziora bo jak stwierdził, (po 3 latach użytkowania) był tak zapchany że w ogóle nie chciał się do niego dotykać. Włożył ten (nie zapchany, zapewne używany ale z wyglądu jak nowy) i od razu skuter wchodził szybciej i na dużo wyższe obroty niż na poprzednim. Jednak NIESTETY ku memu zdziwieniu jedzie duuużo wolniej niż na tym zapchanym i ma dużo mniej mocy. . .około dwukrotnie. . . Gaźnik nie ma blokady otwarcia przepustnicy, ma taką samą średnicę przelotową jak poprzedni, jedyne czego nie wiem to jaką dyszę ma i na ile iglica jest ustawiona. Gdzie jeszcze może być przyczyna takiego spadku prędkości podczas jazdy??? DODAM, ŻE KRĘCENIE ŚRUBKĄ OD PALIWA NIC NIE DAJE!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 18:26 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
zajrzyj do filtra powietrza, i ewentualnie przeczysc.




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 18:57 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Właśnie filtr jest czysty bo to nie stożek, gąbka była niedawno wymieniana. . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 19:02 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
silnik 2t czy 4t ?
jesli 4t to czy Bierzesz pod uwage zawory ?
Ew dowiedz sie od owego mechanika jaka tam dysza glowna jest.


BTW@ Cos takiego jak "tak mocno zapchany gaznik, ze nie da sie go wyczyscic" nie istnieje, dales sie naciagnac a mogles sam w warunkach domowych zrobic to co nalezalo, i prawdopodobnie nie bylo by problemu.




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3


Ostatnio zmieniony 23 lis 2012, 19:04 przez EntlikPentlik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 19:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
4t chiński dysza napewno jakaś jest tylko że jeszcze nie sprawdziłem jaka . . .w poprzednim była 0,85 a tu wątpię żeby taką dał. . .raczej wyciągnął go z jakiegoś zablokowanego albo nw. A co do drugiego to pewnie mógłbym sam go wyczyścić tylko żeby to było co innego a nie gaźnik. . .a i tak dał mi go bo nawet za free nie chciał xd a iglica w poprzednim była na połowie, jutro ogarnę jak jest w "nowym"
Zawory były regulowane przez niego. Bynajmniej tak powiedział, zresztą na 100% zaglądał do zaworów bo śruby inne są. . .ale chyba jutro upewnię się


Ostatnio zmieniony 23 lis 2012, 19:42 przez scoot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 19:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
scoot, Czyszczenie gaźnika to nic trudnego, po prostu odłączasz go, wyciągasz i jedziesz:
Odkręcasz wszystko co się da (zapamiętaj lub zrób foty jak bylo wczesniej) i dmuchasz wszędzie, żeby ten pieprzony syf tylko wyleciał. Nic trudnego, później skręcasz w odwrotnej kolejności i podłączasz tak jak odłączyłeś. Gaźnik wyczyszczony. A teraz jedź do mechanika poproś o tamten gaźnik, ten mu możesz wsadzić GDZIEŚ. Po prostu naciągnął cię jak niewiem; a może nawet dał ten sam gaźnik tylko kit wcisnął że nowy :D
Gaźniki wytrzymują nawet po 10 lat i więcej.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 20:20 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Opcjonalnie wyciągasz wszystkie małe oringi, uszczelki etc, zostawiasz sam korpus i rowniez masz dwie opcje:

1. Znany dosc z motocykli 2t/4t starej daty, czyli sam goły korpus wstawiasz do gara z wodą i octem w proporcji 1:1 i po prostu gotujesz a syf sam wylatuje na powierzchnie gotującej się wody. Ostrzegam o nieprzyjemnym zapachu.

2. Wiaderko czy tez pojemnik benzyny, wykrecasz dysze i energicznymi ruchami "pultasz:D" korpusem w benzynie.

Jesli chodzi o dysze to po prostu igielką przetykasz.


Wsio :)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
może dyszę ze starego wkręć do nowego...




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 0:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zamykam


Ostatnio zmieniony 07 gru 2012, 14:35 przez scoot, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy