Dzisiaj jest 06 sty 2025, 5:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2009, 13:50 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
No więc tak mam motorro polly 50 i zmieniłem parę części .
-Cylinder power force70cc
-Tłumik leo TT
-dysza 70

O prócz tego wszystko seria skuter leci mi na prostej około 77km\h realne .
Do tłumik dostałem jeszcze rolki i sprężynki nie wiem jakiej wagi może wicie jakie tam sa?

Na razie ich nie założyłem .

Więc tak skuter powoli się rozpędza gdzieś 10-30km\h potem już nie źle to myślę że dam te rolki i bd ok ?
Druga sprawa jak jadę gdzieś 70km\h i spuszczę z gazu to skuter wolno wchodzi na obroty , da coś moduł sportowy ??
Cylinder docierałem do 320km więc nie wiem ale chyba jest dobrze dotarty , na samy początku dałem mu dużo olej i dusiło go ale chyba go nie za tarłem tym ?
Co zrobić by więcej wyciągnoć co zmienic proszę na odp paru pytań


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
nie , nie zatarłeś na pewno :D dużo kopci , ale jak lejesz na docieraniu dużo oleju to docieraj dłużej żeliwo 1000km, alu 500km albo na odwrot nie pamiętam ,ale myślę że nic nie narobiłeś , pamiętaj na przyszłość , wolno wchodzi , taki wydech , jest to chyba z tych sportowych najsłabszy wydech , blokady ściągnałeś z niego prawda ? z wydechu , lżejsze rolki wsadź , tylko nie za lekkie bo roz%$@# Ci łożyska na wale , tak jak mi , na SERI!




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 14:24 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Rolki jutro wsadzę i zobaczę jak pójdzie a może sprężynę do sprzęgła ??

A może moduł blokować obory , ponieważ jak spuszczam z gazu to skuterowi spadają szybko obroty i ciężko ma się na nie znowu wbić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 17:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dotrzyj go przynajmniej przez 700-800 km bo inaczej to zaniedługo będziesz miał po cylindrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 18:15 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Tox już za późno po 350km dawał ile fabryk dał już mam przejechane z 1000km ale chyba go nie za tarłem co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 10:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Kicha trochę. Cylinder taki powinno się docierać minimum te 700-800 km inaczej nie masz gwarancji jak będzie pracował przy większym obciążeniu... A jak sam piszesz on takowe dostał praktycznie od razu. Ten cylinder dostał po dupie ostro, jeździć będzie ale ile km i z jaką mocą nie wiadomo. Docieranie to ważny okres. Do Twojego setupu dałbym rolki 4,5g i do tego sprężynę centralną, np. 15% lub 50%.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 12:00 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Tox to co może szlif zrobić ? W 2 osoby za czołem jeździć już po 450km .

A co myślisz by wymienić moduł na sportowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 14:00 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
z silnikiem nic się nie stało.
przy nowym cylindrze trzeba tylko uważać żeby nie przegrzać silnika bo tłok spuchnie i porysuje gładź cylindra.
tak naprawdę pierścienie się docierają w 2 godziny czyli po 100km.tłok jeżeli jest dobry(firmowy) to po tym przebiegu też już nic się nie stanie.reszta to łożyska wału i korbowodu które mają fabryczne luzy zapobiegające zatarciu i ich nie nie dociera.
tak naprawdę to aby docierać silnik skutera przez 1500km zależy producentowi bo często minie już przez ten czas okres gwarancji a przy jeździe 45km/h nic praktycznie nie może się popsuć(poza wadami fabrycznymi),oraz rodzicom młodych kierowców aby ci opanowali jazdę skuterem zanim zaczną odblokowywać i śmigać 80km/h(nie wiem czy powinienem to w ogóle pisać)
ja mam przejechane 350km a pierwszy raz v-max na liczniku miałem po przebiegu 10km zaraz po tym jak wymieniłem moduł na odblokowany.
jedyne co robię to dolewam trochę oleju do baku i nie cisnę na maxa pod górę,pod wiatr oraz trochę spokojniej jadę w upalne dni.
seryjny zumico aion śmiga 65-70km/h po wymianie tylko modułu i tyle jeżdżę.
silnik pracuje wzorowo jedynie muszę wsadzić lepszy wariator bo ten jak się zgrzeje to zamula od 40 km/h do maxa.


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2009, 21:11 przez chevidan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 14:08 
*

Rejestracja: 01 sie 2009, 10:24
Posty: 51
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
A co proponujecie wymienić oprócz tych części co maja , blokady mam pozdejmowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy